Popsi-Jamie kuldet - del 2 :D - Nu med NYE billeder!!
-
HamsterMiaah
Så er der nye billeder 
De er virkelig bedårende og dejlige at håndtere
De er virkelig bedårende og dejlige at håndtere
- Vedhæftede filer
-
- S5001436.JPG (214.15 KiB) Vist 4811 gange
-
- S5001437.JPG (186.65 KiB) Vist 4813 gange
-
- S5001440.JPG (198.28 KiB) Vist 4811 gange
Senest rettet af Meddie 2. okt 2008 13:21, rettet i alt 1 gang.
~ Mvh. Mette og Clean
Katrine hjalp med kønnene 
Synes de ligner hinanden rigtig meget (ungerne)
Men nøj hvor har mange af ungerne nogen rigtig fine bånd!
(Båndene har forandret sig siden sidst vi tog billederne - altså de er blevet bedre
)
Synes de ligner hinanden rigtig meget (ungerne)
Men nøj hvor har mange af ungerne nogen rigtig fine bånd!
(Båndene har forandret sig siden sidst vi tog billederne - altså de er blevet bedre
- Vedhæftede filer
-
- Drengene
- Drengene.JPG (180.63 KiB) Vist 4804 gange
-
- Pigerne
- Pigerne.JPG (187.97 KiB) Vist 4804 gange
~ Mvh. Mette og Clean
-
HamsterMiaah
Hihi, tak AnnaAnnaR skrev:Jeg synes det er rigtig skægt at se hvor rødøjede de er når de er unger. Havde helt glemt hvordan min egen så ud og hvor hurtigt de bliver mørke.
Er vild med billedet hvor den lille lyse unge stikker sit hoved i spånerne som en struds! :lol:
Deres øjne må gerne blive lidt mørkere i en fart :oops: :lol:
~ Mvh. Mette og Clean
Det kommer, men man vil jo altid kunne se det. Men du skal ikke regne med det sker inden de bliver sendt afsted til deres nye ejere. Gætter mig til du ikke så vild med rødøjede... :D De ser også lidt spooky ud når de er så røde...Meddie skrev:Deres øjne må gerne blive lidt mørkere i en fart :oops: :lol:
Hihi.. Ej, har såmænd ikke noget i mod RØ, man skal bare lige vænne sig til detAnnaR skrev:Det kommer, men man vil jo altid kunne se det. Men du skal ikke regne med det sker inden de bliver sendt afsted til deres nye ejere. Gætter mig til du ikke så vild med rødøjede... :D De ser også lidt spooky ud når de er så røde...Meddie skrev:Deres øjne må gerne blive lidt mørkere i en fart :oops: :lol:
Meen, foretrækker da mørke øjne
~ Mvh. Mette og Clean
aargghh fortæl mig lige at der ikke sidder en langhåret hvid dreng og er til salg? for så er han MIIIIIIIIIIIN! :lol: :oops: (jeg kan også godt "nøjes" med en korthåret - bare han er hvid!)
jeg må altså bare... må!! :oops:
pleeeeeaaseee
jeg må altså bare... må!! :oops:
pleeeeeaaseee

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
HamsterMiaah