de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)
niks.. jeg kan ikke komme til træffet...ZannDra skrev:Godt det gør jeg! Håber ikke at du kommer til hamstertræf med dem, for så skal jeg da helt sikkert ikke med:oops: :oops: :oops: *suk*

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ZannDra skrev:Pyha! Det er vist godt nok for mig! (please bliv ikk fornærmet! Det er kun fordi dine hamser er så damn nuttede!!!!)

Pia B
-
Ja selvfølgelig er hun SKØN... hvorfor tror du det var hende jeg ville haveburrus skrev: Lille Miss Angel Juarbe - FOR SKØN!
![]()

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
eer staddig SÅ forelsket i Mr. Demartini
:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
hvorfor er han dog ikke solgt!! nu vil man bare have ham!!!!!!!!!!!
hvor langt kan sådan nogwt hår engentlig blive??

hvorfor er han dog ikke solgt!! nu vil man bare have ham!!!!!!!!!!!
hvor langt kan sådan nogwt hår engentlig blive??

tja at dømme efter far og farfar - langt
jeg kan tage demartini med til dig torsdag i uge 42
der skal jeg alligevel ind til vesterbro med douglas
(lokke lokke)

Pia B
-
hun er minkHamsterMiaah skrev:Kan virkelig godt lide Dana Hannon! (staves?)!!
Hvilke en farve er hendes pels egentlig? Og er hendes øjne sorte eller røde?

Pia B
præcis! jeg sidder også - gid jeg ku beholde den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den :lol: dem alle! :lol: :oops:Spot skrev:Jeg kan slet ikke sige hvem der er sødest :shock:
de er uimodståelige alle sammen
Pia B
lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!burrus skrev:tja at dømme efter far og farfar - langt![]()
(lokke lokke)
de er ikke så slemme.. hvis man alligevel håndtere sine hamstere hver dag, så er det bare en del af den daglige håndteringliv skrev:lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!burrus skrev:tja at dømme efter far og farfar - langt![]()
(lokke lokke)

uden at man behøver at bruge saks eller andre underlige ting...
Daglig håndtering med en lille børste i 3 minutter og pelsen holdes pæn og ren

Pia B