de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
ZenZen

Indlæg af ZenZen » 7. okt 2008 08:14

Godt det gør jeg! Håber ikke at du kommer til hamstertræf med dem, for så skal jeg da helt sikkert ikke med :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  *suk*

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 08:15

ZannDra skrev:Godt det gør jeg! Håber ikke at du kommer til hamstertræf med dem, for så skal jeg da helt sikkert ikke med :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  *suk*
niks.. jeg kan ikke komme til træffet...  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 7. okt 2008 08:23

Pyha! Det er vist godt nok for mig! (please bliv ikk fornærmet! Det er kun fordi dine hamser er så damn nuttede!!!!)

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 08:29

ZannDra skrev:Pyha! Det er vist godt nok for mig! (please bliv ikk fornærmet! Det er kun fordi dine hamser er så damn nuttede!!!!)
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 7. okt 2008 11:05

Nøjj... Hvor er de dog vidunderlige!!! Douglas er meget smuk. Sikke en farve!  :P  Godt han er solgt.  :lol:

Min lille miss Duffy er altså sååå fiiin!  :oops:   :D

Ja de er sandelig flot langhårede de tøser. Det bliver ret spændende at se, hvor lang pelsen bliver, når de er voksne.  :)

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 7. okt 2008 11:55

burrus skrev: Lille Miss Angel Juarbe - FOR SKØN!
Billede
Ja selvfølgelig er hun SKØN... hvorfor tror du det var hende jeg ville have  :wink:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lul

Indlæg af Lul » 7. okt 2008 15:51

Årh de er godt nok søøøøøøøøøøødeeeeeee!   :pinklove2:  :love:  :pinklove2:

Miss D'Auria er da bare for kær!  :love4:
Mange hilsner fra Louise ;D

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 16:13

eer staddig SÅ forelsket i Mr. Demartini :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:
hvorfor er han dog ikke solgt!! nu vil man bare have ham!!!!!!!!!!!

hvor langt kan sådan nogwt hår engentlig blive?? :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 16:23

tja at dømme efter far og farfar - langt :lol:   :lol:  jeg kan tage demartini med til dig torsdag i uge 42 :wink:  der skal jeg alligevel ind til vesterbro med douglas :wink:  (lokke lokke)
Pia B

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 7. okt 2008 16:25

Kan virkelig godt lide Dana Hannon! (staves?) :pinklove: !!
Hvilke en farve er hendes pels egentlig? Og er hendes øjne sorte eller røde? :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 7. okt 2008 17:48

Jeg kan slet ikke sige hvem der er sødest  :shock:
de er uimodståelige alle sammen :love:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:04

HamsterMiaah skrev:Kan virkelig godt lide Dana Hannon! (staves?) :pinklove: !!
Hvilke en farve er hendes pels egentlig? Og er hendes øjne sorte eller røde? :D
hun er mink :wink:  og hun har røde øjne - de er bare blevet mega hurtigt mørke :wink:
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:05

Spot skrev:Jeg kan slet ikke sige hvem der er sødest  :shock:
de er uimodståelige alle sammen :love:
præcis! jeg sidder også - gid jeg ku beholde den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den - og den  :lol:  dem alle!  :lol:  :oops:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 18:08

burrus skrev:tja at dømme efter far og farfar - langt :lol:   :lol:  jeg kan tage demartini med til dig torsdag i uge 42 :wink:  der skal jeg alligevel ind til vesterbro med douglas :wink:  (lokke lokke)
lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:15

liv skrev:
burrus skrev:tja at dømme efter far og farfar - langt :lol:   :lol:  jeg kan tage demartini med til dig torsdag i uge 42 :wink:  der skal jeg alligevel ind til vesterbro med douglas :wink:  (lokke lokke)
lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!
de er ikke så slemme.. hvis man alligevel håndtere sine hamstere hver dag, så er det bare en del af den daglige håndtering :wink:  der sidder måske lidt spåner hist og her, men hvis man har en lille børste (killingebørste) igennem hver dag så kan den holdes så fin her
Billede
uden at man behøver at bruge saks eller andre underlige ting...

Daglig håndtering med en lille børste i 3 minutter og pelsen holdes pæn og ren :wink:  mere har James' pels aldrig krævet  :wink:
Pia B

Besvar