Vinterhvide unger så det basker
-
ej hvor er de flotte de kære små 

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
tillykke(L
tilykke med de små.
jeg er meget intresseret i en lille vinterhvid hun, hvis de er til salg.
super nuser.
jeg er meget intresseret i en lille vinterhvid hun, hvis de er til salg.

super nuser.

Re: tillykke(L
De er til salg men desværre har de vist sig at være Hybrider så der må IKKE avles på dem de sælges kun som kæledyr.birgit-h skrev:tilykke med de små.
jeg er meget intresseret i en lille vinterhvid hun, hvis de er til salg.![]()
super nuser.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Re: tillykke(L
Men jeg ser at du mange steder har skrevet at du vil reservere den ene og den anden art som om at du har meget travlt med at få dig en hvilken som helst hamster, skulle du ikke lige undersøge tingene bedre før du reserverer hvad som helst? :Dbirgit-h skrev:tilykke med de små.
jeg er meget intresseret i en lille vinterhvid hun, hvis de er til salg.![]()
super nuser.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

Din hamster bør ikke få en kammerat da de ikke har sociale behov desuden kan to af samme køn stort set aldrig enes og du ender muligtvis med et blodbad hvis du sætter dem sammen.hamstercilleh skrev:de er virkelig søde.
kunne godt tænke mig en ven til snefnug.
er de eventuelt til salg`?
Ja de er til salg men der må som Sagt ikke avles på dem da de er Hybrider så skal du have en så skal den gå i et bur for sig selv.

hvordan kan de vvære hybrider købte du dem ikke hos en opdrætter?Benjamin skrev:Din hamster bør ikke få en kammerat da de ikke har sociale behov desuden kan to af samme køn stort set aldrig enes og du ender muligtvis med et blodbad hvis du sætter dem sammen.hamstercilleh skrev:de er virkelig søde.
Ja de er til salg men der må som Sagt ikke avles på dem da de er Hybrider så skal du have en så skal den gå i et bur for sig selv.

Jo forældrene er købt hos to forskellige opdrættere hvor de blev udgivet for at være vinterhvide men ungerne har så vist at dyrene fra den ene opdrætter altså ikke er ægte selvom forældrene ser ægte ud, så desværre.liv skrev:hvordan kan de vvære hybrider købte du dem ikke hos en opdrætter?Benjamin skrev:Din hamster bør ikke få en kammerat da de ikke har sociale behov desuden kan to af samme køn stort set aldrig enes og du ender muligtvis med et blodbad hvis du sætter dem sammen.hamstercilleh skrev:de er virkelig søde.
Ja de er til salg men der må som Sagt ikke avles på dem da de er Hybrider så skal du have en så skal den gå i et bur for sig selv.det var ærgeligt men de er nu alligevel rigtig søde!! jeg glæder mig bare så meget til når feta skal have unger efter jul