Vinterhvide unger så det basker

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 16. okt 2008 08:55

ej hvor er de flotte de kære små :)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Spot

Indlæg af Spot » 16. okt 2008 10:02

årh så fine <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

jannie

Indlæg af jannie » 16. okt 2008 10:06

Hvor er de bare skønne...

Dorthe

Indlæg af Dorthe » 16. okt 2008 13:47

:love4:  Åhr!!!! Jamen, det er jo liiiige sådan en sød lille en jeg gerne vil have. :D  Uh, bliver nødt til at snakke med kæresten!!! :love:

Lisette

Indlæg af Lisette » 16. okt 2008 18:09

Ih de er jo bare skønne! :D Man kunne jo blive ved :hlaugh:

birgit-h

tillykke(L

Indlæg af birgit-h » 16. nov 2008 17:16

tilykke med de små.
jeg er meget intresseret i en lille vinterhvid hun, hvis de er til salg. :D
super nuser. :heart:

Benjamin

Re: tillykke(L

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 17:42

birgit-h skrev:tilykke med de små.
De er til salg men desværre har de vist sig at være Hybrider så der må IKKE avles på dem de sælges kun som kæledyr.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Benjamin

Re: tillykke(L

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 17:45

birgit-h skrev:tilykke med de små.
Men jeg ser at du mange steder har skrevet at du vil reservere den ene og den anden art som om at du har meget travlt med at få dig en hvilken som helst hamster, skulle du ikke lige undersøge tingene bedre før du reserverer hvad som helst?  :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

hamstercilleh

nurrh:D

Indlæg af hamstercilleh » 16. nov 2008 18:16

nej hvor er de nuttede :D
rigtig kære.

Rikke H

Indlæg af Rikke H » 16. nov 2008 18:31

Jeg skal ikke have en Pearl Saphir, jeg skal ikke have en Pearl Saphir....uha det er svært ikke at blive fristet!

hamstercilleh

Indlæg af hamstercilleh » 16. nov 2008 19:05

de er virkelig søde.
kunne godt tænke mig en ven til snefnug.
er de eventuelt til salg`?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 19:08

hamstercilleh skrev:de er virkelig søde.
Din hamster bør ikke få en kammerat da de ikke har sociale behov desuden kan to af samme køn stort set aldrig enes og du ender muligtvis med et blodbad hvis du sætter dem sammen.
Ja de er til salg men der må som Sagt ikke avles på dem da de er Hybrider så skal du have en så skal den gå i et bur for sig selv. :D

liv

Indlæg af liv » 16. nov 2008 19:10

Benjamin skrev:
Din hamster bør ikke få en kammerat da de ikke har sociale behov desuden kan to af samme køn stort set aldrig enes og du ender muligtvis med et blodbad hvis du sætter dem sammen.
Ja de er til salg men der må som Sagt ikke avles på dem da de er Hybrider så skal du have en så skal den gå i et bur for sig selv. :D
hvordan kan de vvære hybrider købte du dem ikke hos en opdrætter? :D det var ærgeligt men de er nu alligevel rigtig søde!! jeg glæder mig bare så meget til når feta skal have unger efter jul :D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 19:12

liv skrev:
Benjamin skrev:
hvordan kan de vvære hybrider købte du dem ikke hos en opdrætter? :D det var ærgeligt men de er nu alligevel rigtig søde!! jeg glæder mig bare så meget til når feta skal have unger efter jul :D
Jo forældrene er købt hos to forskellige opdrættere hvor de blev udgivet for at være vinterhvide men ungerne har så vist at dyrene fra den ene opdrætter altså ikke er ægte selvom forældrene ser ægte ud, så desværre. :(

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 16. nov 2008 19:22

Benjamin kunne du vise mig et billed af de unger der afslører hybriden og et billed af hvordan den skulle have set ud. Du fortalte mig det nemlig til udstillingen, men jeg er ikke så god til vinterhvide farver. Synes nemlig det var lidt spændende.

Besvar