Robo babyerne ^__^ nye billeder 4/12
de er altså vildt nuttede! :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
tja din aika kommer jo også fra et kuld kun med agouti - selvom der var en husky forælder...
jeg er godt nok spændt på mineto - for jeg ved jo min han kommer af rene agouti linjer... så lidt spændende om der kun kommer agouti af de to eller om der kommer husky også - recessiv eller dominant
:P
jeg er godt nok spændt på mineto - for jeg ved jo min han kommer af rene agouti linjer... så lidt spændende om der kun kommer agouti af de to eller om der kommer husky også - recessiv eller dominant
Pia B
Hunnen er jo fra Holland og er af agouti forældre, og da der ikke er kommet husky unger i dette kuld vil jeg gå imod min plan, og sætte dem sammen igen og så hvad der kommer ud af det.burrus skrev:tja din aika kommer jo også fra et kuld kun med agouti - selvom der var en husky forælder...
jeg er godt nok spændt på mineto - for jeg ved jo min han kommer af rene agouti linjer... så lidt spændende om der kun kommer agouti af de to eller om der kommer husky også - recessiv eller dominant:P
Finder det meget underligt nemlig, med 6 unger og ingen husky
Se det vidste jeg ikke om Aika, da jeg ikke kender hendes aner.burrus skrev:tja din aika kommer jo også fra et kuld kun med agouti - selvom der var en husky forælder...
jeg er godt nok spændt på mineto - for jeg ved jo min han kommer af rene agouti linjer... så lidt spændende om der kun kommer agouti af de to eller om der kommer husky også - recessiv eller dominant:P

-
HamsterMiaah
hehe jeg kan også kun huske det fordi vi snakkede om det da jeg var forbi kristian og line :DMahonia skrev:Se det vidste jeg ikke om Aika, da jeg ikke kender hendes aner.burrus skrev:tja din aika kommer jo også fra et kuld kun med agouti - selvom der var en husky forælder...
Pia B