øh, hvad mener du?Spot skrev:sikke en masse hud de har :shock: :lol: ej undskyld!! glæder mig til at se hvordan de bliver
Campbells unger
-
En af ungerne døde idag (eller i løbet af i nat).
Jeg havde tydeligt kunne se, at den var lidt mindre end de andre og lidt "skravlet", så det kom ikke som nogen overraskelse.
Jeg håber og tror, at de sidste 7 klarer den. Der er i hvert fald ikke noget tydeligt at se på dem lige nu.
Læg mærke til at det ser ud som om de 3 af ungerne er lysere end de andre. Og det passer meget godt med at jeg forventer to farver (plus satin).
Jeg havde tydeligt kunne se, at den var lidt mindre end de andre og lidt "skravlet", så det kom ikke som nogen overraskelse.
Jeg håber og tror, at de sidste 7 klarer den. Der er i hvert fald ikke noget tydeligt at se på dem lige nu.
Læg mærke til at det ser ud som om de 3 af ungerne er lysere end de andre. Og det passer meget godt med at jeg forventer to farver (plus satin).
- Vedhæftede filer
-
- Syv 4 dage gamle unger
- PICT0030.JPG (73.02 KiB) Vist 4220 gange
-
Årrh de er fiiine !
Gid jeg havde mulighed for at få en lille bebs .. Desværre må jeg vente til jeg flytter hjemmefra med at komme igang med avlen ..
- Hvilke farver forventer du, hvis man må være så nysgerrig at spørge ?
Gid jeg havde mulighed for at få en lille bebs .. Desværre må jeg vente til jeg flytter hjemmefra med at komme igang med avlen ..
- Hvilke farver forventer du, hvis man må være så nysgerrig at spørge ?

Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com
åh nej?Æda skrev:Åh nej dog! er satin recessivt? så det betyder ikke noget hvis man parrer to satiner? og hvad er platin?Lykke skrev:Jeg regner med agouti, agouti platin og satin-varianter. Ligesom forældrene der er agouti satin og agouti platin (med split for satin, der er recessitvt hos Campbells).
satin hos campbells er recessivt - og nej der sker ikke noget ved at parre de to sammen.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Man får faktisk kun satin-hamstere ved at parre to, der har genet.Æda skrev:Åh nej dog! er satin recessivt? så det betyder ikke noget hvis man parrer to satiner? og hvad er platin?Lykke skrev:Jeg regner med agouti, agouti platin og satin-varianter. Ligesom forældrene der er agouti satin og agouti platin (med split for satin, der er recessitvt hos Campbells).
Platin er en farve, der giver en hvid(lig) hamster i dobbeltfaktor. I enkeltfaktor bleger den agouti'en. Min kan formentlig kun blive det i enkeltfaktor, men jeg vil så senere parre tilbage så jeg kan få det i dobbelfaktor.
Hehe, ja det var bare fordi jeg først tænkte at det lidt ville blive noget rod så, hvis var det samme som når man parer 2 satin guldhamstere.. men jeg er blevet klogere :oops: :D Og marsvin kan jo også bære på satin kom jeg lige i tanke om :) undskyld at det lige er et lille sidespring, men er det så også recessivt hos marsvin?burrus skrev:åh nej?Æda skrev:Åh nej dog! er satin recessivt? så det betyder ikke noget hvis man parrer to satiner? og hvad er platin?Lykke skrev:Jeg regner med agouti, agouti platin og satin-varianter. Ligesom forældrene der er agouti satin og agouti platin (med split for satin, der er recessitvt hos Campbells).
satin hos campbells er recessivt - og nej der sker ikke noget ved at parre de to sammen.
Hilsen Ida <3