Mamma Mia´s Kuld A, nye billeder FRE 26/12
-
-
hvor er de flotte og søde

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Lokke lokke! Du kan være første vælger Lisette.... :lol:Lisette skrev:Årrh!! sådan en lille plet-sag kunne være skønt :pinklove2:
Nu er hjemme i igen fra weekend tur, altså var væk ca 30 timer. Honey og ungerne sover vist, men håber hun snart stor op så jeg kan se hvordan de nu ser ud!
Ringling: Gode øjne du har, jeg kan ikke se tortie endnu. Men der skal nok komme nogen. Kom lige i tanke om at det bliver jo nemt med tortie piger, så behøver jeg ikke vende bundet i vejret på dem og kigge dem mellem benene.
Ih jo, nu har jeg lige set ungerne. Nu kan jeg se tortie!!!! Det er en der bare er helt plettet i ansigtet, den er såå sød. Og hold da op hvor de kravler nu. De mørke har stadig to nuancer, men hvis de var zobel ville så ikke kunne se øjenringe allerede nu?
Enkelt billeder kommer senere i aften, har taget en masse. Desværre skal jeg køre nu og sorteren i dem senere. Er meget glad... :lol:
Enkelt billeder kommer senere i aften, har taget en masse. Desværre skal jeg køre nu og sorteren i dem senere. Er meget glad... :lol:
Så er der kommet enkelt billeder af ungerne. De er nu fem dage gamle og deres tegninger står ret tydelige. Jeg synes stadig der er to nuancer af den mørke, men jeg må jo bare vente og se. Der er ikke enkelt billeder af de to lyse, da der stadig ikke rigtigt er noget at se på dem.
Man kan jo allerede godt sætte sig på en hvis man vil(ikke bogstaveligt talt).
Psst. Er der nogen der har prøvet det der med at man har lyst til at beholde dem alle sammen? :lol:
Man kan jo allerede godt sætte sig på en hvis man vil(ikke bogstaveligt talt).
Psst. Er der nogen der har prøvet det der med at man har lyst til at beholde dem alle sammen? :lol:
Jeg ved det sku ikke, jeg havde ikke tænkt at jeg skulle beholde en fordi der højst sansynlig kun kom HB. Men i dag er jeg blevet lidt forelsket i den med pletter i hoved. Har ikke spurgt ham endnu, synes også det er svært når jeg stadig ikke helt ved hvad farverne er.Lisette skrev:WOWDen sidste med pletter i hoved, bliver en rigtig smuksak tror jeg
Men det gør de jo nok alle sammen
![]()
Hvad siger manden? må du beholde en, bare en lille bitte en??