PELSLÆNGDE ??? ,Malthes B-kuld

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. jan 2009 20:06

Lemou skrev:
malthesmor skrev:
Lemou skrev: Vi vil gerne ha' en .1 hb creme og den næste er det en chokolaaaaaade til Coco som er dom. spot :)... Så har vi et avlspar, hvor Brikos farver SKAL forbedres med en mage med HB :)... Som tanken har altid været :)
Skulle ikke være utænkeligt at der er en HB hun imellem :D

Liv: Flot at du kan se Cinnamon  :) , jeg kan overhoved intet se he he
Altså, alle byder sig til med deres hb creme! :lol:
Skal jo først bygge helvægsreol først før jeg får plads til flere bure..
Har taget mål og valgt materialer, men de skal lige købes først også tager det nok 1½ døgn med at lave dem  8-)
Yderligere et par dage til at lægge ca. 300 bøger og ca. 300 dvd'er på plads  - i alfabetisk orden  :roll:
Jamen jamen mine unger er kun 1 uge, og kan først flytte om 3 uger, så du har tid nok til at ordne de ting, 3 UGER he he :lol:

Lemou

Indlæg af Lemou » 10. jan 2009 20:08

malthesmor skrev:
Lemou skrev:
malthesmor skrev: Skulle ikke være utænkeligt at der er en HB hun imellem :D

Liv: Flot at du kan se Cinnamon  :) , jeg kan overhoved intet se he he
Altså, alle byder sig til med deres hb creme! :lol:
Har taget mål og valgt materialer, men de skal lige købes først også tager det nok 1½ døgn med at lave dem  8-)
Yderligere et par dage til at lægge ca. 300 bøger og ca. 300 dvd'er på plads  - i alfabetisk orden  :roll:
Jamen jamen mine unger er kun 1 uge, og kan først flytte om 3 uger, så du har tid nok til at ordne de ting, 3 UGER he he :lol:
Jeg kan sgu ikke købe materialer for 150,- ^o^

liv

Indlæg af liv » 10. jan 2009 20:09

Lemou skrev:
malthesmor skrev:
Lemou skrev: Altså, alle byder sig til med deres hb creme! :lol:
Jeg kan sgu ikke købe materialer for 150,- ^o^
hvad mener du=??

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. jan 2009 20:12

Lemou: nej det har du da helt ret i, for 150 kr får man ikke ret mange matrialer he he :wink:

Lemou

Indlæg af Lemou » 10. jan 2009 20:14

Liv: Materialer til at bygge reolen med = træ

malthesmor: Nej, desværre.. Skal vente til jeg får penge, men jeg er ikke helt sikker på om kæresten og jeg skal flytte næste måned, så det er lidt svært at tage stilling til endnu :)

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2009 21:38

Så har jeg kønsbestemt ungerne der er 9 hanner og 3 hunner
6 unger er HB :D , af de 9 hanner er der mindst 4 som er cinnamon uden HB :D
Sætter nye billeder ind en af de nærmeste dage :wink:

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. jan 2009 22:40

årh altså, det kan du ikke være bekendt  :roll:
Godt du bor så langt væk  :lol:
mvh Desiree

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 11. jan 2009 22:44

Desiree skrev:årh altså, det kan du ikke være bekendt  :roll:
Det skulle da kke være noget problem for mig at tage en hams med hjem fra udstillingen, du kommer jo til kbh en gang i mellem.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2009 22:45

12 RØ unger må da lige være noget for dig, de er bare såå søde  :wink: , kommer du ikke til udstillingen ?, tager salgs unger med :lol:

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. jan 2009 22:46

He he Anna, du er nu sød. Hvis der er en cinnamon han uden tegninger, eller endnu bedre, en hun, så er jeg på. Men der må ingen tegninger være, andet end agouti selvfølgelig  :roll:
mvh Desiree

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. jan 2009 22:49

malthesmor skrev:
12 RØ unger må da lige være noget for dig, de er bare såå søde  :wink: , kommer du ikke til udstillingen ?, tager salgs unger med :lol:
Årh altså...
Jeg vil så gerne med...
Men færge og benzin og indkøb af kasser og, og, og...
Det var så hyggeligt sidste gang, og jeg ville jo nok også komme med en masse rø unger.
Nu må vi se. Havde bestemt mig for at det var for dyrt, men det kan jo være jeg ikke kan holde mig væk...
mvh Desiree

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2009 22:50

Desiree skrev:He he Anna, du er nu sød. Hvis der er en cinnamon han uden tegninger, eller endnu bedre, en hun, så er jeg på. Men der må ingen tegninger være, andet end agouti selvfølgelig  :roll:
Hvad er tegninger ? :oops:, er det hvis de har bånd ?, en cinnamon har vel de hvide aftegninger som en cinnamon nu skal have :wink:

Desiree: man har et standpunkt til man tar et nyt :wink:  sådan er jeg også selv, kunne være hyggeligt at møde dig :D
Senest rettet af malthesmor 11. jan 2009 22:59, rettet i alt 1 gang.

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. jan 2009 22:57

Hvidbåndet, dominant spot, skimmel, recessive dappled, tror det var dem.
Og så nominant spot, men den er jo så uofficiel.
Det er fordi jeg gerne vil avle ds'ser meget gerne i cinnamon, har aldrig haft en cinnamon selvom jeg har genet til overflod i 6 hamstre, men ikke uden sort, så de er dover aa pp eller mink ee pp U-.
Jeg har hb og ds, måske skimmel men det er tvivlsomt. Så nu vil jeg gerne have ensfarvede, så det hele ikke bliver blandet alt for meget.
Kvajede mig lige med minken, er rettet.

Cinnamon har agoutitegning, og det er helt fint.
mvh Desiree

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. jan 2009 23:04

De eneste tegninger mine har er at 6 er hb, resten er ens farvet, i mine øjne ser alle 12 unger cinnamon ud, men det er vel næsten for usansynligt at de er det alle ?. :D

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. jan 2009 23:11

Kiggede lige på farmand, han er så også cinnamon. Næh, det er vel ikke helt usandsynligt, med mindre de begge bærer på overraskelser.
mvh Desiree

Besvar