Jamen jamen mine unger er kun 1 uge, og kan først flytte om 3 uger, så du har tid nok til at ordne de ting, 3 UGER he heLemou skrev:Altså, alle byder sig til med deres hb creme!malthesmor skrev:Skulle ikke være utænkeligt at der er en HB hun imellemLemou skrev: Vi vil gerne ha' en .1 hb creme og den næste er det en chokolaaaaaade til Coco som er dom. spot... Så har vi et avlspar, hvor Brikos farver SKAL forbedres med en mage med HB
... Som tanken har altid været
![]()
Liv: Flot at du kan se Cinnamon :) , jeg kan overhoved intet se he he
Skal jo først bygge helvægsreol først før jeg får plads til flere bure..
Har taget mål og valgt materialer, men de skal lige købes først også tager det nok 1½ døgn med at lave dem 8-)
Yderligere et par dage til at lægge ca. 300 bøger og ca. 300 dvd'er på plads - i alfabetisk orden :roll:
PELSLÆNGDE ??? ,Malthes B-kuld
-
malthesmor
-
Lemou
Jeg kan sgu ikke købe materialer for 150,- ^o^malthesmor skrev:Jamen jamen mine unger er kun 1 uge, og kan først flytte om 3 uger, så du har tid nok til at ordne de ting, 3 UGER he heLemou skrev:Altså, alle byder sig til med deres hb creme!malthesmor skrev: Skulle ikke være utænkeligt at der er en HB hun imellem![]()
Liv: Flot at du kan se Cinnamon :) , jeg kan overhoved intet se he he
Har taget mål og valgt materialer, men de skal lige købes først også tager det nok 1½ døgn med at lave dem 8-)
Yderligere et par dage til at lægge ca. 300 bøger og ca. 300 dvd'er på plads - i alfabetisk orden :roll:
-
liv
hvad mener du=??Lemou skrev:Jeg kan sgu ikke købe materialer for 150,- ^o^malthesmor skrev:Jamen jamen mine unger er kun 1 uge, og kan først flytte om 3 uger, så du har tid nok til at ordne de ting, 3 UGER he heLemou skrev: Altså, alle byder sig til med deres hb creme!
-
malthesmor
-
Lemou
-
malthesmor
-
malthesmor
Årh altså...malthesmor skrev:12 RØ unger må da lige være noget for dig, de er bare såå sødeDesiree skrev:årh altså, det kan du ikke være bekendt :roll:
Godt du bor så langt væk :lol:, kommer du ikke til udstillingen ?, tager salgs unger med
Jeg vil så gerne med...
Men færge og benzin og indkøb af kasser og, og, og...
Det var så hyggeligt sidste gang, og jeg ville jo nok også komme med en masse rø unger.
Nu må vi se. Havde bestemt mig for at det var for dyrt, men det kan jo være jeg ikke kan holde mig væk...
mvh Desiree
-
malthesmor
Hvad er tegninger ?Desiree skrev:He he Anna, du er nu sød. Hvis der er en cinnamon han uden tegninger, eller endnu bedre, en hun, så er jeg på. Men der må ingen tegninger være, andet end agouti selvfølgelig :roll:
Desiree: man har et standpunkt til man tar et nyt
Senest rettet af malthesmor 11. jan 2009 22:59, rettet i alt 1 gang.
Hvidbåndet, dominant spot, skimmel, recessive dappled, tror det var dem.
Og så nominant spot, men den er jo så uofficiel.
Det er fordi jeg gerne vil avle ds'ser meget gerne i cinnamon, har aldrig haft en cinnamon selvom jeg har genet til overflod i 6 hamstre, men ikke uden sort, så de er dover aa pp eller mink ee pp U-.
Jeg har hb og ds, måske skimmel men det er tvivlsomt. Så nu vil jeg gerne have ensfarvede, så det hele ikke bliver blandet alt for meget.
Kvajede mig lige med minken, er rettet.
Cinnamon har agoutitegning, og det er helt fint.
Og så nominant spot, men den er jo så uofficiel.
Det er fordi jeg gerne vil avle ds'ser meget gerne i cinnamon, har aldrig haft en cinnamon selvom jeg har genet til overflod i 6 hamstre, men ikke uden sort, så de er dover aa pp eller mink ee pp U-.
Jeg har hb og ds, måske skimmel men det er tvivlsomt. Så nu vil jeg gerne have ensfarvede, så det hele ikke bliver blandet alt for meget.
Kvajede mig lige med minken, er rettet.
Cinnamon har agoutitegning, og det er helt fint.
mvh Desiree
-
malthesmor
, kommer du ikke til udstillingen ?, tager salgs unger med