Så VAR afrodithe alligevel gravid! (nye billeder 23/1 s. 2)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. jan 2009 16:41

AnetteFrost skrev:nøj nogle søde billeder :love4:

Vil os ha sådan nogle små nogen :oops:
Ja du ved jo hvor du kan finde dem!  :wink:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 21. jan 2009 16:56

Mahonia skrev:

ja det jo det.... men har allerede arrangeret et par, så håber da at få nogen selv til sommer :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. jan 2009 16:59

AnetteFrost skrev:
Mahonia skrev:

ja det jo det.... men har allerede arrangeret et par, så håber da at få nogen selv til sommer :D
Okay. Jamen så har du da noget at glæde dig til.  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 21. jan 2009 17:00

Søde billeder, endnu engang tillykke med dem :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 21. jan 2009 17:56

Mahonia skrev:Herlige billeder!!!  :P  Hun er en god mor. Vi fik lov at kigge, men så skulle ungerne også pakkes godt ind igen og så lagde hun sig oven på dem. Det var vist tegn til fotografen om, at forføje sig bort! :lol:  :wink:
ja man må jo føje sig for "mor"!  :lol:  
jeg fik også to gode billeder af de små - det var et mere end ønsket så jeg skal huske at sige pænt tak med masser af killinge mad og banan på fredag :D  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 21. jan 2009 18:04

NÅÅRH!! hvor er de bare søde!! hihi kan slet slet ikke huske da fetas unger var så små!! (12 dage siden :oops: )NUURHH!! troede først det var rosenblade der lå dernede fordi i ville skabe sådan en sød stemning meeen det var det ikke :lol:  :lol:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 21. jan 2009 18:05

liv skrev:NÅÅRH!! hvor er de bare søde!! hihi kan slet slet ikke huske da fetas unger var så små!! (12 dage siden :oops: )NUURHH!! troede først det var rosenblade der lå dernede fordi i ville skabe sådan en sød stemning meeen det var det ikke :lol:  :lol:  :lol:
jeg tror også disse er lidt mindre faktisk.. husk det er en robo som har haft 7 af disse :lol:  :shock:  de er altså VILDT små!  :lol:

nej rosenblade? nej :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 21. jan 2009 18:16

hvor er de søde
dippedut sødt navn
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. jan 2009 18:42

burrus skrev:
Mahonia skrev:Herlige billeder!!!  :P  Hun er en god mor. Vi fik lov at kigge, men så skulle ungerne også pakkes godt ind igen og så lagde hun sig oven på dem. Det var vist tegn til fotografen om, at forføje sig bort! :lol:  :wink:
ja man må jo føje sig for "mor"!  :lol:  
jeg fik også to gode billeder af de små - det var et mere end ønsket så jeg skal huske at sige pænt tak med masser af killinge mad og banan på fredag :D  :lol:
Det vil lillemor nok sætte stor pris på!  :wink:

Spot

Indlæg af Spot » 21. jan 2009 19:10

Årh! Små lyserøde rejer  :lol: dippedut er bare super genialt!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 21. jan 2009 21:02

De er bare så nuttede..
Hvad er det lyserøde?
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 21. jan 2009 21:06

Ringling skrev:De er bare så nuttede..
Hvad er det lyserøde?
det er fleece...

hun fik nogle "julegaver" - fleece pakker med nødder i... de fleste af mine hamstere tar og bider nødderne ud og er ligeglad med fleecet - men afrodithe propper det  i reden og flænser det totalt... jeg fjerner det dog om 14 dages tid (ungerne skal lige blive større!) da jeg har haft et uheld med fleece i reden, som blev viklet om afros ben (intet alvorligt, jeg ku let tage det af!) så vil ikke længere give hende noget med fleece..  
men det luner og gør vist ingen skade som det er der... jeg er bare pylret og fjerner det sidste næste gang buret gøres rent..
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 23. jan 2009 15:23

Så er der lige lidt dugfriske billeder af de små cirkus-unger :D  
alle 7 lever og har fine små mælkemaver :D  Afrodithe er så sød som mor - hun pusler og hygger om de små så de ligger godt og varmt :D  

Jeg kan ikke se køn på dem endnu, men jeg kan se de alle har pigment ned over hovedet - så de er alle agouti...

7 små dejlige unger :D
Billede
Billede
Billede
Billede

De klarede så fint at jeg flyttede reden ud på noget gråt papir og lige så fint at komme tilbage igen.. Afrodithe havde travlt med at putte om de mda de kom ned igen :lol:  

så søde :D
Pia B

liv

Indlæg af liv » 23. jan 2009 17:03

NÅÅRHH!!! de bliver sødere og sødere!! må og en uge ikke længere kigge i denne tråd! det ender med mine øjne hænger fast til skærmen!! :roll:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 23. jan 2009 17:04

liv skrev:NÅÅRHH!!! de bliver sødere og sødere!! må og en uge ikke længere kigge i denne tråd! det ender med mine øjne hænger fast til skærmen!! :roll:  :lol:
jamen bare rolig :wink:  på mandag når jeg tar nye billeder så får de bare en ny tråd :wink:  så behøver du ikke være bange for at kigge i den her mere :lol:  8-)
Pia B

Besvar