Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
liv

Indlæg af liv » 18. apr 2010 20:46

dejlig plan!! jeg må til at få overtalt mor til en pearl agoutie han  :lol:  :lol: lækkert med så mange muligheder med alle de kuld du laver!! og jeg synes det er fantastisk hvis kong vinter og daisy blev sat sammen!! (så har jeg ikke mine egne gener i evt unge)  :oops:  :D

burrus

Indlæg af burrus » 18. apr 2010 21:04

liv skrev:dejlig plan!! jeg må til at få overtalt mor til en pearl agoutie han  :lol:  :lol: lækkert med så mange muligheder med alle de kuld du laver!! og jeg synes det er fantastisk hvis kong vinter og daisy blev sat sammen!! (så har jeg ikke mine egne gener i evt unge)  :oops:  :D
Altså de to bliver sat sammen uanset  :wink:  spørgsmålet er bare hvor tidligt... jeg havde jo lidt håbet at Daisy sku have første kuld med Bruno nu, og så et med Kong Vinter sidst på sommeren...
Men nu må jeg se om ikke Bruno kan få lov... det ville jeg godt nok gerne  :oops:  for Bruno er BARE blevet en lækker lækker lækker dreng!  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 16:13

For pokker det var godt, at ungerne kom fra Sharon i går aftes  :shock:  
Sharon har lige født 8 lækre babyer i dag :D  
de er alle fine og har fyldte tykke mælkemaver  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 22. apr 2010 16:31

uuuhh!!!  :D  :D hvor mange er på venteliste denne gang?

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. apr 2010 16:38

tillykke med ungerne
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 16:39

knap så mange  :lol:  
Der er Sofie som går og venter spændt på en burger... kommer der er aouti'er, så står Anette på venteliste også.. og så overvejer jeg selv at beholde en også  :oops:  

Så der er vist rigeligt unger :lol:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 22. apr 2010 16:40

skønt! så er det bare om det er så smart at de er i familie.. men det er mest min mor der har den holdning  :oops:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. apr 2010 16:42

liv skrev:skønt! så er det bare om det er så smart at de er i familie.. men det er mest min mor der har den holdning  :oops:
det sker der ikke noget ved, en af dem fra sidste kuld skal ned og gå med pawpaw, indavl skader ikke så længe det ikke er konstant
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 16:43

liv skrev:skønt! så er det bare om det er så smart at de er i familie.. men det er mest min mor der har den holdning  :oops:
hehe det er jo en ren udavlsparring ungerne er ud af (altså sharon + kong vinter), så det ville jeg ikke være så bekymret for...
Pia B

liv

Indlæg af liv » 22. apr 2010 16:59

burrus skrev:
hehe det er jo en ren udavlsparring ungerne er ud af (altså sharon + kong vinter), så det ville jeg ikke være så bekymret for...
ved det godt.. men min mor.. hun er meget imod det  :? men jeg må vel få hende på andre tanker  :lol:

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 22. apr 2010 17:36

8? Det er da nogen fine store kuld hun laver  :shock:
Tillykke med dem - heldigt du havde taget de andre unger fra.
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 18:07

Ja kuldene har været af pæn størrelse begge to - men det har jo også lidt med Kong Vinter at gøre  :)
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 22. apr 2010 18:07

hov - kom kong vinter væk i tide?  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2010 18:08

Tine Clausen skrev:hov - kom kong vinter væk i tide?  :lol:
ork ja - han har gået for sig selv længe nu - men han var hurtig samme dag som Sharon fødte første kuld  :lol:
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 22. apr 2010 18:13

ja det var jo det - det synes jeg var sjovt, hehe  :lol:

det er jo spændende hvilke farver de to har fundet på denne gang  :wink:

Besvar