Illinium's B-kuld. Flourit's det første. Update 27/3

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Loan

Indlæg af Loan » 13. mar 2009 12:05

Dag 3
Billede

Mor er ikke lige letteste af lokke væk fra de fine små unger :D

Ekstra billede
Billede
Hilsen
Loan Vejby

Loan

Indlæg af Loan » 14. mar 2009 10:34

Dag 4
Billede

En ting er sikkert, alle ungerne bliver da vidst hvidbåndet ^^ Om det så er zobel eller hvilken farve de får aner jeg ikke endnu xD
Hilsen
Loan Vejby

Desiree

Indlæg af Desiree » 14. mar 2009 10:42

De er fine  :D
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle zobeler, hvis de er zobel vil du allerede kunne se en lys ring om øjnene på dem.
mvh Desiree

Loan

Indlæg af Loan » 14. mar 2009 13:05

Desiree skrev:De er fine  :D
Jeg kan ikke umiddelbart se nogle zobeler, hvis de er zobel vil du allerede kunne se en lys ring om øjnene på dem.
Okay? Ja så ved jeg da ikke hvad de er, gyldne umbrous er vel ikke så mørke som de er? Det bliver da spændende hehe :D
Hilsen
Loan Vejby

Desiree

Indlæg af Desiree » 14. mar 2009 13:08

De kan sagtens være gyldne.
mvh Desiree

Storega

Indlæg af Storega » 14. mar 2009 18:10

Neej - sikke fine unger :D Tillykke!

Ringling

Indlæg af Ringling » 14. mar 2009 18:25

Hvor bliver de fine!  :D
Hilsen Lotte
Billede

Loan

Indlæg af Loan » 14. mar 2009 21:32

Har overvejet om de os skal flytte væk fra sengen, for nøj de giver lyd fra sig, langt mere end det forrige kuld, og så alligevel ikke for det er så nuttet!

Kigger hos dem hver dag og flere gange dagligt, er så heldig at moren slet ikke virker stresset, hun er blevet langt mere kælen det så skønt :D

Og nej hvor må ungerne drikke meget, for hun tømmer hele flasken med vand hver dag hehe :D
Hilsen
Loan Vejby

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 15. mar 2009 13:29

Rubin skrev:Har overvejet om de os skal flytte væk fra sengen, for nøj de giver lyd fra sig, langt mere end det forrige kuld, og så alligevel ikke for det er så nuttet!

Kigger hos dem hver dag og flere gange dagligt, er så heldig at moren slet ikke virker stresset, hun er blevet langt mere kælen det så skønt :D

Og nej hvor må ungerne drikke meget, for hun tømmer hele flasken med vand hver dag hehe :D
Hvor er de dejlige.  :heart:

Jeg havde også et "sang-kuld". De lå og sang inde i reden, næsten hele tiden. Dejlig lyd!  :D
Ja de drikker rigtig meget, når de har unger.  :)

Loan

Indlæg af Loan » 15. mar 2009 18:37

Dag 5

Billede

De vokser sig store og utrolig fine, men jeg sad lige og kiggede på de billeder jeg fik taget, hvis jeg kunne beholdte jeg dem alle selv, men de skal hver og en sælges.

Glæder mig bare til der kommer farve på dem ^^
Hilsen
Loan Vejby

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 15. mar 2009 18:39

Jeg syntes de ser gyldne ud allesammen, nogen af dem kan så godt være Umbrous også men det kan ikke ses endnu. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Loan

Indlæg af Loan » 15. mar 2009 18:41

Benjamin skrev:Jeg syntes de ser gyldne ud allesammen, nogen af dem kan så godt være Umbrous også men det kan ikke ses endnu. :)
Mange ting fatter jeg ikke helt endnu, og hvordan pokker du ser der ved jeg heller ikke.. Godt nok er moren os helt mørk indenunder sin pels, meeen!

- På den anden side gør det intet, synes gyldne er SMUKKE :D
Hilsen
Loan Vejby

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 15. mar 2009 18:46

Rubin skrev:
Benjamin skrev:Jeg syntes de ser gyldne ud allesammen, nogen af dem kan så godt være Umbrous også men det kan ikke ses endnu. :)
Mange ting fatter jeg ikke helt endnu, og hvordan pokker du ser der ved jeg heller ikke.. Godt nok er moren os helt mørk indenunder sin pels, meeen!

Jeg siger bare de allesammen ser gyldne ud, man kan jo se de er lyse orange på snuden og har kindtegninger osv. man lærer at se kendetegnene når man har haft mange kuld igennem sine hænder. :lol:

Men hvis den nederste unge i bunken er Zobel så hæng mig ikke op på det, men hvis der havde været en Zobel er det sjovt der ikke er flere Creme varianter i kuldet så jeg tror godt (næsten) vi kan regne med at de alle er Gyldne og nogen af dem er Umbrous. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Loan

Indlæg af Loan » 15. mar 2009 18:48

Benjamin skrev:
Rubin skrev:

Jeg siger bare de allesammen ser gyldne ud, man kan jo se de er lyse orange på snuden og har kindtegninger osv. man lærer at se kendetegnene når man har haft mange kuld igennem sine hænder. :lol:

Men hvis den nederste unge i bunken er Zobel så hæng mig ikke op på det, men hvis der havde været en Zobel er det sjovt der ikke er flere Creme varianter i kuldet så jeg tror godt (næsten) vi kan regne med at de alle er Gyldne og nogen af dem er Umbrous. :D
En af ungerne halv en mærkelig lys plet ved det ene øje, og da jeg kiggede på resten af billederne ligner det nærmest en halv måne om øjet, har gyldne det? Synes jeg nemlig ikke at have set på nogen af dem jeg har haft.
Hilsen
Loan Vejby

Loan

Indlæg af Loan » 16. mar 2009 12:38

Day 6

Billede

Små aktive krutugler, ikke altid de lige ved hvor de er på vej hen ^^
Hilsen
Loan Vejby

Besvar