Lad os håbe det. Jeg tør desværre ikke avle mere på Minnie nu. Hvilket ellers var min plan. Så jeg må finde en anden satin nu. :(burrus skrev:jeg tror det er det man kalder for uheldige genmutationer man ikke kan gøre noget ved![]()
så længe man ikke avler på hende, så tror jeg ikke man skal bekymre sig om det..
mahonia's trunte har født idag,1 med en extra fod :O(
det behøver ikke ligge nogen steder,det sker bare.Mahonia skrev:Det er nu mærkelige ting, der sker i den linie efter Lucy. Det er jeg ret ked af. Lucy selv fejler intet og det gør hendes datter Minnie, som jeg har heller ikke, så det undrer mig altså meget. Det må ligge i generne længere ude hos deres forfædre. :(

Jeg er næsten sikker på, at det ikke er på hannens side, da han har stamtavle. Lucy stammer derimod fra en dyrehandel, så hendes baggrund kendes ikke.my heaven skrev:det behøver ikke ligge nogen steder,det sker bare.Mahonia skrev:Det er nu mærkelige ting, der sker i den linie efter Lucy. Det er jeg ret ked af. Lucy selv fejler intet og det gør hendes datter Minnie, som jeg har heller ikke, så det undrer mig altså meget. Det må ligge i generne længere ude hos deres forfædre. :(.det kan jo også være hannen,hvis det var, men hun er den eneste der ikke var perfekt,så jeg er godt tilfreds, og hun vil aldrig få unger
Jeg er glad for, at I har fået en god hams ud af den lille, trods alt. :)
jeg tænkte på min den lilles far, min zobel han,han er uden stamtavleMahonia skrev:Jeg er næsten sikker på, at det ikke er på hannens side, da han har stamtavle. Lucy stammer derimod fra en dyrehandel, så hendes baggrund kendes ikke.my heaven skrev:det behøver ikke ligge nogen steder,det sker bare.Mahonia skrev:Det er nu mærkelige ting, der sker i den linie efter Lucy. Det er jeg ret ked af. Lucy selv fejler intet og det gør hendes datter Minnie, som jeg har heller ikke, så det undrer mig altså meget. Det må ligge i generne længere ude hos deres forfædre. :(.det kan jo også være hannen,hvis det var, men hun er den eneste der ikke var perfekt,så jeg er godt tilfreds, og hun vil aldrig få unger
Jeg er glad for, at I har fået en god hams ud af den lille, trods alt. :)

nej, nemlig, meen sådan ting sker jo også bare, pludselig får man et barn med handicap,det behøver ikke være fra mor eller far, men det kan jo også bare være de 2 dyr sammen, det er ikke til at vide, der var jo 10 unger og kun 1 med det mærkelige ben, jeg regner med at købe en ny han til næste gang, men nu må vi se om jeg kan få ham hjemMahonia skrev:Nå ja, så er det heller ikke til at vide, om der ligger noget der.

Det var synd, der faldt så mange fra, men godt at de der tilbage, ser ud til at være raske og fine. Har du billeder af dem? :D
Jeg har valgt alligevel, at lade Minnie få et kuld mere, da jeg ikke regner med, hun giver defekter videre. Jeg har ikke hørt fra de andre, (på nær Benjamin) der har købt unger af hende. Desværre fik jeg så parret hende med min satin han. Det var en fejl, jeg ikke har lavet før og ikke vil lave igen. :?
Jeg har valgt alligevel, at lade Minnie få et kuld mere, da jeg ikke regner med, hun giver defekter videre. Jeg har ikke hørt fra de andre, (på nær Benjamin) der har købt unger af hende. Desværre fik jeg så parret hende med min satin han. Det var en fejl, jeg ikke har lavet før og ikke vil lave igen. :?
Mahonia skrev:Det var synd, der faldt så mange fra, men godt at de der tilbage, ser ud til at være raske og fine. Har du billeder af dem? :D
hvad sker der ved at bruge en satin?
ja,jeg har nogle billeder,jeg kan lige lave en tråd.faren var en sort korthåret.ungerne er fine og runde,de var ellers meget små i starten.

Satin + satin giver 25% DF Satin, som desværre kan have dårlige chancer for overlevelse. Det kan også give en meget dårlig pels.
Jeg aner ikke hvor jeg har haft min hjerne henne den aften. Jeg kan kun sige, at hvis der kommer syge unger, tager jeg turen til dyrlægen med dem.
Jeg er så gal på mig selv!! :headbang:
Jeg aner ikke hvor jeg har haft min hjerne henne den aften. Jeg kan kun sige, at hvis der kommer syge unger, tager jeg turen til dyrlægen med dem.
det lyder da ikke rart.håber for dig at de fleste af kuldet bliver fine og kun få evt falder fra.Mahonia skrev:Satin + satin giver 25% DF Satin, som desværre kan have dårlige chancer for overlevelse. Det kan også give en meget dårlig pels.