Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
-
burrus
Christina S.R. skrev:Men så er der mange at vælge imellem

:D
ja eneste ulempe ved store kuld er tit, at det bliver svært at vælge :oops:
jeg vælger jo selv først, og når der er mange, er det altid så pokkers svært :oops:
så folk skal nok ikke forvente jeg har valgt før de er 3 uger ellers sådan noget :oops: :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Christina S.R.
For hulen da!
Er du klar over, hvor svært det er at vente? :shock: Bare til de bliver født ...! Og så tre uger mere?! Puha ...!

Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på
http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
-
burrus
Christina S.R. skrev:For hulen da!
Er du klar over, hvor svært det er at vente? :shock: Bare til de bliver født ...! Og så tre uger mere?! Puha ...!

ved du hvor svært jeg har ved at vente :lol: :lol: :lol:
men bare rolig - der kommer jo tonsvis af billeder som altid 8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:Christina S.R. skrev:For hulen da!

ved du hvor svært jeg har ved at vente :lol: :lol: :lol:
men bare rolig - der kommer jo tonsvis af billeder som altid 8-)
Pia er nok mindst lige så utålmodig :lol:
det har jeg hørt på et par gange efterhånden, det er lidt slemt nogle gange :lol: :lol:
især da Omega skulle komme til verdenen
Senest rettet af
darkangel87 24. feb 2010 21:10, rettet i alt 1 gang.
-
Christina S.R.
Det er da også det eneste, der kan trøste mig bare lidt
Men jeg kæmper jo stadig med bare at finde ud af, hvilket køn jeg vil have ...!:roll:
Hvis man ikke skal avle, er der så nogen forskel på om man har to hanner, to hunner eller en han og en hun i to bure (akvarier) ved siden af hinanden? Påvirker det fx en han, hvis hunnen ved siden af er i brunst?
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på
http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
-
darkangel87
ikke umiddelbart, jeg har mange hamstere stående i samme rum og der er ikke rigtigt noget at mærke på dem
-
burrus
darkangel87 skrev:
Pia er nok mindst lige så utålmodig :lol:
det har jeg hørt på et par gange efterhånden, det er lidt slemt nogle gange :lol: :lol:
især da Omega skulle komme til verdenen
DET kender jeg i hvert fald ikke noget til :oops: :oops: :oops: :lol: :lol: :lol: jeg var MEGET behersket da Omega sku til verden! meget! - jeg synes i hvert fald selv, jeg beherskede mig meget

:lol:
eller :lol: :lol: :lol:
jeg er MEGET utålmodig - altså jeg går og vejer hende to gange dagligt lige pt - totalt dumt, for det gør jo ingen forskel og gør mig ikke meget klogere end ved at veje hende hver 2. dag :lol: og gør mig endnu mere utålmodig...
men stadig... de næste 11 dage må godt flyve :lol:
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
burrus skrev:Hehe jeg har med vilje ikke sat dig på nogen reservationsliste endnu - bare haft dig i tankerne og vist lige hvor du "skulle ind" i på ventelisten, fordi du sku have mulighed for at vælge den unge du gerne ville have, afhængig af køn og farver der kommer... :lol:
Ih, hvor betænksomt! :lol:
-
burrus
Mahonia skrev:burrus skrev:Hehe jeg har med vilje ikke sat dig på nogen reservationsliste endnu - bare haft dig i tankerne og vist lige hvor du "skulle ind" i på ventelisten, fordi du sku have mulighed for at vælge den unge du gerne ville have, afhængig af køn og farver der kommer... :lol:
Ih, hvor betænksomt! :lol:
ja - jeg er meget betænksom 8-)

:P
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
burrus
man ska jo huske at hjælpe (især når man selv er blevet hjulpet :D )
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
burrus skrev:man ska jo huske at hjælpe (især når man selv er blevet hjulpet :D )
Det er rigtigt, men jeg benyttede mig jo også af, at du var her og kunne tage billeder og checke køn mm.

8-)
-
burrus
det kan være jeg lige ska op og gramse robo.baby'er :D ska jo have kameraet med hjem alligevel

Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia

Du skal være velkommen til at gramse! Husk også lige at hilse på rottepigerne.