Illinium's D Kuld (Guldhamster)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Lykke

Indlæg af Lykke » 24. mar 2010 16:07

Loan skrev:Ja de rigtig skønne, og de bliver taget med til Generalforsamlingen hvis det kunne friste nogle øboere xD
Det er der ikke plads til i det lille hjem  :lol:
Jeg beholder en unge fra mit eget kuld, og overtager en halv-gammel han her omkring maj og så nærmer jeg mig mit rationelle max...  :lol:

Loan

Indlæg af Loan » 24. mar 2010 16:11

Lykke skrev:
Loan skrev:Ja de rigtig skønne, og de bliver taget med til Generalforsamlingen hvis det kunne friste nogle øboere xD
Det er der ikke plads til i det lille hjem  :lol:
Jeg beholder en unge fra mit eget kuld, og overtager en halv-gammel han her omkring maj og så nærmer jeg mig mit rationelle max...  :lol:
Hehe okay, men det var nu også for andres vedkommende :D
Hilsen
Loan Vejby

Loan

Indlæg af Loan » 26. mar 2010 01:02

Dag 13

Så blev ungerne lidt ældre, og der er virkelig kommet fart over fæltet i buret, og stakkels mor har travlt med at drøne rundt og samle dem sammen.

Indtil videre er der reserveret;
Anette Frost - 1 Brunøret Sølvgrå han
Beholder - 1 Langhåret (Hvis det kommer) Rust han
Beholder - 1 Langhåret (Hvis det kommer) Brunøret Sølvgrå hun

Drengene;

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Pigerne;

Billede
Billede
Billede

Da jeg intet Tema kan finde på er der frit valg på alle hylder, det skal dog starte med D
Senest rettet af Loan 26. mar 2010 19:06, rettet i alt 1 gang.
Hilsen
Loan Vejby

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 26. mar 2010 06:35

nøj for nogle dejlige unger og specielt de 2 sølvgrå.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Loan

Indlæg af Loan » 4. apr 2010 19:27

Ungerne er begyndt at blive rigtig store og dejlige og jeg begynder at kunne danne mig et billed af de forskellige ungers personligheder. De har som deres mor fart over feltet.

- Der er dog desværre kun 11 unger tilbage, da jeg idag har aflivet en enkelt lille pige som er blevet lam i bagbenene, jeg ved ikke hvordan, men den slæbte bagbenene efter sig, og reagerede ikke ved at blive klemt/nivet om poterne.
Hilsen
Loan Vejby

Besvar