Lindes Vinter D-kuld

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
louisekold

Re: Lindes Vinter D-kuld

Indlæg af louisekold » 25. sep 2013 14:47

De ser søde ud :)
Med Venlig Hilsen
Louise Kold Larsen

Billede

Freja

Indlæg af Freja » 25. sep 2013 22:34

Vi håber og krydser fingre - og gør et bur klar til nyindflytning 12. oktober :o) Ville nok helst have pearl-pigen, men den mørke ville blive lige så elsket....
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

chlin

Indlæg af chlin » 1. okt 2013 22:08

Det er gået rigtigt godt med dette kuld og Diva har virkelig klaret rollen som mor til UG.
Her til aften virkede Diva noget træt og stresset og valgte at angribe min veninde, Anni. Så vi blev enige om, at det var tiden for hende til at få ro og lade ungerne flytte for sig selv. De er også 23 dage gamle, så de kan jo også sagtens klare sig selv.
Billede
De tre skønne piger hos mig. De er nu flyttet sammen i et Bernie-bur, hvor de skal bo sammen den næste uges tid.

Billede
Dismo var jo eneste dreng i kuldet. Men jeg har jo heldigvis min dejlige, sociale Junior som da gerne ville hilse på Dismo. Og det gik bare super fint at lade dem mødes. Så de bor nu sammen i Juniors bur og det ser ud til at de begge synes at det er en ret så dejlig løsning.
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. okt 2013 21:57

Hvor er de smukke og kære :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

milla.b

Indlæg af milla.b » 4. okt 2013 07:26

Hvor er de skønne :D
Calobe's hamsteropdræt

chlin

Indlæg af chlin » 10. okt 2013 21:35

Så er de kære små på vej til at stå på egne ben. Det er som altid en skøn fornemmelse at overrække sådan en dejlig lille hamster til sin nye familie

Billede
Her ses Casper Kaltoft med sin Lindes Diva Perle (Pearl Safir pige).

Billede
Og her er Anni Zink med sin Lindes Dismo (Pearl Agouti dreng)

Billede
De sidste to piger går stadig sammen.
Lindes Drude (Safir pige), skal blive herhjemme mens Lindes Ditte (Pearl Agouti pige) skal til Kenneth i København. Kenneth har jo været så sød at hjælpe mig med en han (kwo's Belozersk), da jeg pludselig stod uden avlshan og det er dejligt at kunne "betale" lidt tilbage igen. Tusind tak for hjælpen Kenneth.

Der går nu omkring en måneds tid før jeg vil prøve at sammenføre et nyt par vinterhvide
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Besvar