Lindes Vinter F-kuld
Re: Lindes Vinter F-kuld
Hvor er de bare søde
Farver du dem lidt i pelsen med hver sin farve, for at kende forskel ?
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Ja det er jeg nødt til, ellers går det helt galt med at se forskel.Rasholm skrev:Hvor er de bare søde
Jeg bruger faber Castle, som små børn gerne må spise, så det bør ikke være så slem at de slikker det af
chlin skrev:Ja det er jeg nødt til, ellers går det helt galt med at se forskel.Rasholm skrev:Hvor er de bare søde
Jeg bruger faber Castle, som små børn gerne må spise, så det bør ikke være så slem at de slikker det af
Smart nok og godt tænkt at bruge et produkt som er tilladt til børn
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Ja det er smart, men det er nu ikke mig der skal have æren for det. Det er Maria der er ophavskvinde bag ideen og har givet den videre til mig - så det er hende der er genialRasholm skrev:chlin skrev:Ja det er jeg nødt til, ellers går det helt galt med at se forskel.Rasholm skrev:Hvor er de bare søde
Smart nok og godt tænkt at bruge et produkt som er tilladt til børn
-
Takker for æren
Den eneste ulempe er når de slikker det af så man skal gøre det ret ofte for det holder, men det gode er at det fungere
Den eneste ulempe er når de slikker det af så man skal gøre det ret ofte for det holder, men det gode er at det fungere
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja det er smart, men det er nu ikke mig der skal have æren for det. Det er Maria der er ophavskvinde bag ideen og har givet den videre til mig - så det er hende der er genial[/quote]
Det er så fedt når man giver geniale ideer videre, istedet for at holde på dem selv. Det har jeg oplevet lidt i hunde-udstillingsverdenen desværre
Det er så fedt når man giver geniale ideer videre, istedet for at holde på dem selv. Det har jeg oplevet lidt i hunde-udstillingsverdenen desværre
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
det med at farve ungerne med vandbaserede børnetuscher har været brugt i mange år efterhånden Da jeg startede med hamstere i 2007 var det allerede brugt hos en del
Det er en rigtig god idé, omend det ser lidt sjovt ud på billederne
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
åårrhhh
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
Ahr man kan da vidst ikke se på billederne at de er farvet på mavenburrus skrev:det med at farve ungerne med vandbaserede børnetuscher har været brugt i mange år efterhånden Da jeg startede med hamstere i 2007 var det allerede brugt hos en del
Men det er nemmere for mig at se forskel på billederne når jeg har tussen ved siden af ungen, ellers skal jeg godt nok være fokuseret når jeg så skal lægge dem over på computeren. Det er meget nemmere at kunne se forskel med farven.
Og ja det er en klar ulempe at de slikker det af, så man skal farve 2-3 gange om dagen for at bevare farven. Derfor har jeg også valgt farverne lidt taktisk. Det er fx svært at se forskel på brun og sort, hvis der er gået lidt tid. Men sort dreng er så noget mindre end brun dreng, så på den måde kan jeg være sikker
ah ja ok - jeg farvede altid i nakken, fordi det kun var mor som kunne nå at vaske der og ikke ungen selv og så kunne farverne ses på billederne
Pia B
Ih hvor går det stærkt med de små, som efterhånden ikke er så små længere. Har taget Drude fra i dag, for hun virkede ret udkørt (hvilket ikke er så mærkeligt!) så synes de har bedst af at skilles. Ungerne kan jo sagtens klare sig uden hende nu og har hinanden.
Lindes Frede - vejer 16 gram
Reserveret til Tina og Thora
Lindes Finley - vejer 14 gram
Reserveret til Mia
Lindes Ferdinan - vejer 14 gram
Reserveret til Jean
Lindes Felix - vejer 12 gram
Reserveret til Sabina
Lindes Findus - vejer 13 gram
Reserveret til Stine og Luna
Lindes Fiona - vejer 14 gram
Reserveret til Annette
Lindes Fenella - vejer 15 gram
Reserveret til Christina
De er hver især virkelig ved at udvikle deres personlighed og er super charmerende på hver deres måde <3
Lindes Frede - vejer 16 gram
Reserveret til Tina og Thora
Lindes Finley - vejer 14 gram
Reserveret til Mia
Lindes Ferdinan - vejer 14 gram
Reserveret til Jean
Lindes Felix - vejer 12 gram
Reserveret til Sabina
Lindes Findus - vejer 13 gram
Reserveret til Stine og Luna
Lindes Fiona - vejer 14 gram
Reserveret til Annette
Lindes Fenella - vejer 15 gram
Reserveret til Christina
De er hver især virkelig ved at udvikle deres personlighed og er super charmerende på hver deres måde <3
Åhhh jeg er så forelsket i dem!
ååhh hvor er jeg spændt. Hun er så sød og fin
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Hvor er de blevet store.. Og SMUKKE