Så er der babyer, igen igen. (Billeder i første indlæg 29/7)
jeg syntes de ligner Chokolade hvilket også er muligt med Jeannes han da den stammer fra Black Magic.
Jeg ved så ikke hvor din hun stammer fra.
Jeg tilføjer lige et par billeder af Sonjas Chokolade Tortie pige fra sidste kuld hvor hun er 7 dage gammel.
Jeg tilføjer lige et par billeder af Sonjas Chokolade Tortie pige fra sidste kuld hvor hun er 7 dage gammel.
- Vedhæftede filer
-
- Sonjas 2. kuld 001.jpg (47.24 KiB) Vist 6641 gange
-
- Sonjas 2. kuld 002.jpg (46.81 KiB) Vist 6641 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
altså jeg plejer som regl at kunne klemme et bur mere ind og nu er de også begyndt at flytte ind på mit soveværelse.Hopiw skrev:Benjamin: Min hun har James som far og han er jo Bb.
Burrus: wow, seriøst drømme kuld
Nu bliver jeg jo nødt til at beholde en af dem, damn it har jeg ikke plads.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
hehe jep - de er super dejlige hele bundten (godt jeg ikke mangler hamstere lige nu - så havde de da godt nok været uimodståelige )
vedhæfter lige billede af den jeg tror er karamel - man kan rigtig se ørefarven op mod den chokolade i baggrunden
vedhæfter lige billede af den jeg tror er karamel - man kan rigtig se ørefarven op mod den chokolade i baggrunden
- Vedhæftede filer
-
- 7dage.jpg (70.42 KiB) Vist 6630 gange
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Fedt der kom chokolader - hjertelig tillykke :DBenjamin skrev:jeg syntes de ligner Chokolade hvilket også er muligt med Jeannes han da den stammer fra Black Magic.
Benjamin :
Ja, Black Magic er farfar til kuldet - men jeg tror ikke, det er derfra, Zero har rust-genet, men fra hans mor, som jo er Madonna (altså samme mor som Malik, der jo er Bb) Joey er far til kuldet - og jeg tror ikke, han er Bb.
Mange hilsner fra Jeanne.
Nej men jeg skyndte mig bare at forbinde Satin med black magic da alle vores satindyr stammer fra den lille fætter.Jeanne skrev:Fedt der kom chokolader - hjertelig tillykke :DBenjamin skrev:jeg syntes de ligner Chokolade hvilket også er muligt med Jeannes han da den stammer fra Black Magic.
Benjamin :
Ja, Black Magic er farfar til kuldet - men jeg tror ikke, det er derfra, Zero har rust-genet, men fra hans mor, som jo er Madonna (altså samme mor som Malik, der jo er Bb) Joey er far til kuldet - og jeg tror ikke, han er Bb.
Nyt billed.
1 Sort
3 Sort Tortie
1 Lys
2 Chokoladegul (Begge bliver her)
1 Chokolade - Reserveret til Jeanne
------------------
De der grå/brune driller :?
Alle unger sælges for resten
1 Sort
3 Sort Tortie
1 Lys
2 Chokoladegul (Begge bliver her)
1 Chokolade - Reserveret til Jeanne
------------------
De der grå/brune driller :?
Alle unger sælges for resten
Senest rettet af Hopiw 26. jul 2008 11:23, rettet i alt 2 gange.
-