Stjernerne <3
Jeg tror, at den du mener bliver gylden er alt for lys... tror den erHamsterMiaah skrev:Ja, den unge du har lavet pil hen mod, ser godtnok mystisk-farvet ud, gad vide hvilke en farve den er? Måske hvidbåndet chokolade (hvis den farvekombination findes?) eller chokolade tortie... den kunne nu også se ud til at blive hvidbåndet dove? :scratch:
Men ellers tror jeg, jeg kan se (er næsten sikker!) 1 gylden og 2 hvidbåndende sorte.De er godtnok nuser!
chokolade, men det bliver altså spændende!
Ja har også overvejet om den plettede er tortie - altså enormt meget
gul og med få (sorte/chokolade?) pletter? :scratch:
-
-
Hmm... nu må vi se.Ringling skrev:Jeg kan ikke helt finde ud af det.. har endnu ikke haft dem ude af reden,Hamsterhjulet skrev:Hvor er de søde!!![]()
Men den, der har set ud som chokolade - er den ikke begyndt at få kindtegninger?? Eller er det bare mig?
men gør det inden længe. Men det er lidt svært at sige med sikkerhed.

Så er der nye billeder! :D
Den lille, som jeg troede var chokolade har altså nogle fine kindtegninger,
så har jeg ret når jeg går ud fra at han er rust? :oops: Han er også
satin - suuuper fin. Det er de jo allesammen!
Den lille plettede er også en dreng (tror jeg, er ikke helt sikker), er der nogle
som har et bud på hans farve?? :scratch:
Dag 8:

Dag 9 (i dag):

Og så lige et billede af drengene (tror jeg):

Pigerne var desværre umulige at få et skarpt billede af, så de må vente lidt
Den lille, som jeg troede var chokolade har altså nogle fine kindtegninger,
så har jeg ret når jeg går ud fra at han er rust? :oops: Han er også
satin - suuuper fin. Det er de jo allesammen!
Den lille plettede er også en dreng (tror jeg, er ikke helt sikker), er der nogle
som har et bud på hans farve?? :scratch:
Dag 8:

Dag 9 (i dag):

Og så lige et billede af drengene (tror jeg):

Pigerne var desværre umulige at få et skarpt billede af, så de må vente lidt

Den er Gylden satin, Satin mørkner farven så ja det er fordi den er satin den ser sådan ud.Ringling skrev:Jamen den er da slet ikke gylden.. den er helt brun, er det fordi den er satin? :?Benjamin skrev:Den du kalder rust er Gylden Satin, men den plettede ser derimod Chokolade ud men med pletter? :scratch:
Ja fatter ikke at den har pletter..det er vildt underligt :lol:

måske er den plettede måske også Gylden men jeg ved det ikke jeg fatter slet ikke der er kommet en unge der ser sådan ud.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Den plettede er sikkert Tortie det ville forklare den ser sådan ud og du er jo ikke helt sikker på kønnene skriver du. 
det vil tiden vise om den har en masse gule pletter.

det vil tiden vise om den har en masse gule pletter.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

-