de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Meddie

Indlæg af Meddie » 7. okt 2008 18:18

Uha, James er bare for lækker ! :love:
~ Mvh. Mette og Clean

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:21

well vi kan da lige vise farmand, når nu farfar sku vises :P
Billede

(audrey har i jo lige set :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 18:22

burrus skrev:
liv skrev:
burrus skrev:tja at dømme efter far og farfar - langt :lol:   :lol:  jeg kan tage demartini med til dig torsdag i uge 42 :wink:  der skal jeg alligevel ind til vesterbro med douglas :wink:  (lokke lokke)
lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!
de er ikke så slemme.. hvis man alligevel håndtere sine hamstere hver dag, så er det bare en del af den daglige håndtering :wink:  der sidder måske lidt spåner hist og her, men hvis man har en lille børste (killingebørste) igennem hver dag så kan den holdes så fin her
Billede
uden at man behøver at bruge saks eller andre underlige ting...

Daglig håndtering med en lille børste i 3 minutter og pelsen holdes pæn og ren :wink:  mere har James' pels aldrig krævet  :wink:
er nu ikke mere det ved bare ikke om jeg er til langhårede hamstere... men der er jo mange her ine som kan lide dem... jeg vil overveje det!! kan se min mor snart giver sig!! hun ved hvor meget jeg elsker dyr og at jeg ville passe på dem!!
:D  :D  :D  :D  :D  :D

må finde ud af det hele!

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:25

langhårede hamstere er DEJLIGE! blødere end de korthårede synes jeg!

og så giver det altså nogle gode hyggestunder når hamsteren vender sig til børsten! James flygter nærmest selv ud af buret for at bliver børstet :D  

og så er der bare "lidt" mere at nusse i - uden at hamsteren behøver være større :D  

(jeg er solgt til langhåret :oops:  :lol:  jeg tror aldrig jeg rigtig vil avle andet hvis jeg kan undgå det :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 18:27

burrus skrev:langhårede hamstere er DEJLIGE! blødere end de korthårede synes jeg!

og så giver det altså nogle gode hyggestunder når hamsteren vender sig til børsten! James flygter nærmest selv ud af buret for at bliver børstet :D  

og så er der bare "lidt" mere at nusse i - uden at hamsteren behøver være større :D  

(jeg er solgt til langhåret :oops:  :lol:  jeg tror aldrig jeg rigtig vil avle andet hvis jeg kan undgå det :lol: )
hehe..! ej nu er jeg helt solgt i ham!! efdhbkdvbwead$!!jgoj1"! går snart amok :lol:  :lol: kan ikke klare det!!  ska jeg tage springet ska jeg ikke uhhhhh !!!!!

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:29

jo :wink:  jeg kommer gladelig ind med en af dem og hjælper dig med at installere den og tage en "langhårs hamster"-snak :wink:   hvis det er :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 18:31

burrus skrev:jo :wink:  jeg kommer gladelig ind med en af dem og hjælper dig med at installere den og tage en "langhårs hamster"-snak :wink:   hvis det er :wink:
altså en af de store gammle hanner?

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 18:38

liv skrev:
burrus skrev:jo :wink:  jeg kommer gladelig ind med en af dem og hjælper dig med at installere den og tage en "langhårs hamster"-snak :wink:   hvis det er :wink:
nej nej - en af ungerne :wink:  (jeg går ikke af med mine hanner  :wink: )   :lol:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 18:40

burrus skrev:
liv skrev:
nej nej - en af ungerne :wink:  (jeg går ikke af med mine hanner  :wink: )   :lol:
nej nej tænkte mere på om du mente du ville komme med en af dine hanner og fortælle om de langhårede... hhe men jeg tog fejl du ville komme med ham og hjælpe med at få ham på plads og så tage en snak om hvordan pelsen skal passes
:D [/url]

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 7. okt 2008 19:10

liv skrev:
burrus skrev:
liv skrev: lad være!! kan ikke klare presset men ved hvad fru bestemme siger! nej nej og atter nej! ved heller ikke om jeg kunne klarer en hams med alt for langt hår ved ikke hvordan de er i virkeligheden sådan nogle langehårede mus!
de er ikke så slemme.. hvis man alligevel håndtere sine hamstere hver dag, så er det bare en del af den daglige håndtering :wink:  der sidder måske lidt spåner hist og her, men hvis man har en lille børste (killingebørste) igennem hver dag så kan den holdes så fin her
Billede
uden at man behøver at bruge saks eller andre underlige ting...

Daglig håndtering med en lille børste i 3 minutter og pelsen holdes pæn og ren :wink:  mere har James' pels aldrig krævet  :wink:
er nu ikke mere det ved bare ikke om jeg er til langhårede hamstere... men der er jo mange her ine som kan lide dem... jeg vil overveje det!! kan se min mor snart giver sig!! hun ved hvor meget jeg elsker dyr og at jeg ville passe på dem!!
:D  :D  :D  :D  :D  :D

må finde ud af det hele!
Jeg syntes også engang de langhårede så virkelig voldsomme og krævende ud!  :shock:
Indtil jeg selv fik én :wink:
Luke, (som faktisk er Audreys bror :D) har langhårs pels ligesom hende (det havde alle 4 i kuldet), og jeg har aldrig rigtig syntes det voldede mig store problemer, og som Pia siger: så er der lidt mere at holde om! ;)
Efter jeg fik Luke, er jeg blevet totalt vild med de langhårede, selvom jeg aldrig har haft en korthåret!  :lol:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 19:21

liv skrev:du ville komme med ham
det kunne somend også være en af pigerne :wink:  de bliver sjældent heeeelt så langhårede :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 19:24

burrus skrev:
det kunne somend også være en af pigerne :wink:  de bliver sjældent heeeelt så langhårede :wink:
i know :P det er bare det jeg altid har ønsket mig en han guld ved ikke hvorfor men det er altså bare noget jeg vil have på et tidspunkt
:lol: tæææænker tææænker   kan slet ikke få tankerne fra den lille fyr lige nu :P  :P

burrus

Indlæg af burrus » 7. okt 2008 19:26

liv skrev:
burrus skrev:
i know :P det er bare det jeg altid har ønsket mig en han guld ved ikke hvorfor men det er altså bare noget jeg vil have på et tidspunkt
:lol: tæææænker tææænker   kan slet ikke få tankerne fra den lille fyr lige nu :P  :P
haha ja ok...  :wink:  jeg har nu også et eller andet med hanner :wink:  men det er svært at drive opdræt uden en hun :lol:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 7. okt 2008 19:30

burrus skrev:
liv skrev:
burrus skrev: det kunne somend også være en af pigerne :wink:  de bliver sjældent heeeelt så langhårede :wink:
haha ja ok...  :wink:  jeg har nu også et eller andet med hanner :wink:  men det er svært at drive opdræt uden en hun :lol:
nej det er jo svært... åårhh jeg tror jeg laver en tavle til min mor et billede af ham og en masse nuttede ting så jeg kan få hende overtalt det skal bare være ham og jeg kan mærke det!! har du nogle flere billeder af den lille fyr du kan sende med PB ? må have hende overtalt! dt var ligesom da jeg så feta !! kan ikke lave lektier (hvilket ikke er godt skal have lavet min aflevering til imorgen) kan ikke tænke eller konsentrerer mig! er bare folelsket :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :heart:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love4:  :love3:  :love3:

Spot

Indlæg af Spot » 8. okt 2008 12:35

(psst.. synes jeg savner lidt billeder af min baby James :love: ;) )
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar