Vinterhvide unger så det basker

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Benjamin

Indlæg af Benjamin » 16. nov 2008 19:31

AnnaR skrev:Benjamin kunne du vise mig et billed af de unger der afslører hybriden og et billed af hvordan den skulle have set ud. Du fortalte mig det nemlig til udstillingen, men jeg er ikke så god til vinterhvide farver. Synes nemlig det var lidt spændende.
Jeg kan tage nogle enkelt billeder af ungerne lidt senere mit kamara er til opladning. :lol:
Og så kan jeg lige grave i billederne og se om jeg kan finde nogle billeder af mine gamle nu afdøde men ægte vinterhvide hamstere. :wink:
Jeg har så også 2 ægte hunner nu men de er gået totalt i vinterpels så dem har vi ikke meget nytte ud af, men faktisk er de meget flottere i vinterpels syntes jeg. :lol:

Men det er især Agouti ungerne i mine kuld der afslører at de ER hybrider det kan også ses på Saphir ungerne men det kan slet ikke ses på Pearl Agouti og Pearl Saphir ungerne at de er Hybrider så det er jo derfor de kan være så lumske. :?
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 17. nov 2008 19:22

Øv, hvor ærgeligt :?
Men de bliver sikkert gode kæledyr alligevel :)
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Besvar