PELSLÆNGDE ??? ,Malthes B-kuld

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Æda

Indlæg af Æda » 12. jan 2009 15:26

Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg  :(
Hilsen Ida <3

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 12. jan 2009 15:34

Æda skrev:Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg  :(
Det kan jeg godt forstå at de ikke gider, der er jo et stykke vej, men skal have nogen unger med på udstillingen som skal videre til sjælland, så måske er der en fra sjælland som vil tage en unge med retur til din veninde hvis det er  :D

Ringling

Indlæg af Ringling » 12. jan 2009 19:28

malthesmor skrev:
Æda skrev:Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg  :(
Det kan jeg godt forstå at de ikke gider, der er jo et stykke vej, men skal have nogen unger med på udstillingen som skal videre til sjælland, så måske er der en fra sjælland som vil tage en unge med retur til din veninde hvis det er  :D
Jeg er Idas (Æda) storesøster, og kan evt. transportere ungen fra kbh til vordingborg  :wink:
Hilsen Lotte
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 12. jan 2009 19:37

Ringling skrev:
malthesmor skrev:
Jeg er Idas (Æda) storesøster, og kan evt. transportere ungen fra kbh til vordingborg  :wink:
Super så skal vi bare lige finde en som vil tage den med til københavn fra udstillingen  :wink:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 12. jan 2009 19:57

Jeg kan godt tage en hams med til kbh fra udstillingen...

Æda

Indlæg af Æda » 12. jan 2009 20:15

Orv hvor vildt!!  :D  det skynder jeg mig at fortælle hende!! jubii, der er håb!  :D  :fest2:
Hilsen Ida <3

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 12. jan 2009 20:43

AnnaR skrev:Jeg kan godt tage en hams med til kbh fra udstillingen...
Super dejligt med hjælpsomme mennesker, tak Anna :D

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 12. jan 2009 20:43

Æda skrev:Orv hvor vildt!!  :D  det skynder jeg mig at fortælle hende!! jubii, der er håb!  :D  :fest2:
Rolig nu ida. Jeg ved hvor meget det ville betyde hvis nogen gjorde det for mig, så selvfølgelig vil jeg tage en med for en anden.

Æda

Indlæg af Æda » 12. jan 2009 21:09

AnnaR skrev:
Æda skrev:Orv hvor vildt!!  :D  det skynder jeg mig at fortælle hende!! jubii, der er håb!  :D  :fest2:
Rolig nu ida. Jeg ved hvor meget det ville betyde hvis nogen gjorde det for mig, så selvfølgelig vil jeg tage en med for en anden.
Jubiii! og hun har fået lov af sine forældre nu  :D  tusind tak Anna!!  :D  :D  :D
Hilsen Ida <3

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. jan 2009 13:43

Så blev Victoria beckhams ungerne 10 dage og er bare så nuttede alle 12 lever i bedste velgående, men de er begyndt at hvæse meget, tror ikke helt at de kan enes, men det kan selvfølgelig også bare være i leg :wink:
Har skrevet tidligere at jeg tror det er et rent cinnamon kuld, men det vil jeg gerne ændre da jeg alligevel ikke mener de er cinnamon allesammen alligevel :) ,jeg burde jo kunne genkende cinnamon på de hvide halvmåner på siden af hovedet ik ? men hvad kan de andre så være ?

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Denne lille Cinnamon hun skal min niece Sofia have, det var hende som mistede hendes elskede hamster Sonja for nogen uger siden, så lovede hende at hun måtte få en af Victoria Beckhams unger :D

Billede

Loan

Indlæg af Loan » 13. jan 2009 13:59

Hvor er de altså skide bedårende !!!!
Hilsen
Loan Vejby

Lykke

Indlæg af Lykke » 13. jan 2009 14:12

Måske en dove?

Jeg synes en af ungerne ser lysere ud end cinnamon'erne. Og den ser lidt grålig ud her (men det kan være lyset). Hvis den er grålig, kan det være dove: aa pp.

Det kan måske også være rødøjet creme: ee pp.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. jan 2009 14:58

Lykke skrev:Måske en dove?

Jeg synes en af ungerne ser lysere ud end cinnamon'erne. Og den ser lidt grålig ud her (men det kan være lyset). Hvis den er grålig, kan det være dove: aa pp.

Må lige have 100% styr på hvormange cinnamon der er, er jo nemt at se på de hvide halvmåner :) , men selvom ikke alle er Cinnamon, vil de vel stadig være split ik ?

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 13. jan 2009 15:32

Hvor er de skønne!  :love:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 13. jan 2009 16:07

malthesmor skrev:
Lykke skrev:Måske en dove?

Må lige have 100% styr på hvormange cinnamon der er, er jo nemt at se på de hvide halvmåner :) , men selvom ikke alle er Cinnamon, vil de vel stadig være split ik ?
Alle ungerne er cinnamon hvis de har røde øjne, men hvis den ene er dove, er den sort + cinnamon (aa pp) og det vil så betyde at begge forældre er split for sort  :wink:
Hilsen Lotte
Billede

Besvar