PELSLÆNGDE ??? ,Malthes B-kuld
-
malthesmor
Det kan jeg godt forstå at de ikke gider, der er jo et stykke vej, men skal have nogen unger med på udstillingen som skal videre til sjælland, så måske er der en fra sjælland som vil tage en unge med retur til din veninde hvis det er :DÆda skrev:Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg :(
Jeg er Idas (Æda) storesøster, og kan evt. transportere ungen fra kbh til vordingborgmalthesmor skrev:Det kan jeg godt forstå at de ikke gider, der er jo et stykke vej, men skal have nogen unger med på udstillingen som skal videre til sjælland, så måske er der en fra sjælland som vil tage en unge med retur til din veninde hvis det er :DÆda skrev:Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg :(

-
malthesmor
Super så skal vi bare lige finde en som vil tage den med til københavn fra udstillingenRingling skrev:Jeg er Idas (Æda) storesøster, og kan evt. transportere ungen fra kbh til vordingborgmalthesmor skrev:Det kan jeg godt forstå at de ikke gider, der er jo et stykke vej, men skal have nogen unger med på udstillingen som skal videre til sjælland, så måske er der en fra sjælland som vil tage en unge med retur til din veninde hvis det er :DÆda skrev:Min veninde kunne godt tænke sig en af dine unger, og hun må også godt for sine forældre, men de gider ikke at køre til Silkeborg :(

-
malthesmor
Jubiii! og hun har fået lov af sine forældre nu :D tusind tak Anna!! :D :D :DAnnaR skrev:Rolig nu ida. Jeg ved hvor meget det ville betyde hvis nogen gjorde det for mig, så selvfølgelig vil jeg tage en med for en anden.Æda skrev:Orv hvor vildt!! :D det skynder jeg mig at fortælle hende!! jubii, der er håb! :D :fest2:
Hilsen Ida <3
-
malthesmor
Så blev Victoria beckhams ungerne 10 dage og er bare så nuttede alle 12 lever i bedste velgående, men de er begyndt at hvæse meget, tror ikke helt at de kan enes, men det kan selvfølgelig også bare være i leg
Har skrevet tidligere at jeg tror det er et rent cinnamon kuld, men det vil jeg gerne ændre da jeg alligevel ikke mener de er cinnamon allesammen alligevel
,jeg burde jo kunne genkende cinnamon på de hvide halvmåner på siden af hovedet ik ? men hvad kan de andre så være ?

Denne lille Cinnamon hun skal min niece Sofia have, det var hende som mistede hendes elskede hamster Sonja for nogen uger siden, så lovede hende at hun måtte få en af Victoria Beckhams unger

Har skrevet tidligere at jeg tror det er et rent cinnamon kuld, men det vil jeg gerne ændre da jeg alligevel ikke mener de er cinnamon allesammen alligevel

Denne lille Cinnamon hun skal min niece Sofia have, det var hende som mistede hendes elskede hamster Sonja for nogen uger siden, så lovede hende at hun måtte få en af Victoria Beckhams unger

-
malthesmor
Må lige have 100% styr på hvormange cinnamon der er, er jo nemt at se på de hvide halvmånerLykke skrev:Måske en dove?
Jeg synes en af ungerne ser lysere ud end cinnamon'erne. Og den ser lidt grålig ud her (men det kan være lyset). Hvis den er grålig, kan det være dove: aa pp.
Det kan måske også være rødøjet creme: ee pp.
-
Hamsterhjulet
Alle ungerne er cinnamon hvis de har røde øjne, men hvis den ene er dove, er den sort + cinnamon (aa pp) og det vil så betyde at begge forældre er split for sortmalthesmor skrev:Må lige have 100% styr på hvormange cinnamon der er, er jo nemt at se på de hvide halvmånerLykke skrev:Måske en dove?
Jeg synes en af ungerne ser lysere ud end cinnamon'erne. Og den ser lidt grålig ud her (men det kan være lyset). Hvis den er grålig, kan det være dove: aa pp.
Det kan måske også være rødøjet creme: ee pp., men selvom ikke alle er Cinnamon, vil de vel stadig være split ik ?