Lucy og Valentin's unger. Nye billeder! 18.2.09
Jeg tog lige et par billeder af Lucys unger, som de ser ud nu.
Er de ikke fine:
Er de ikke fine:
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0597~1.JPG (188.16 KiB) Vist 5427 gange
-
- IMG_0598~1.JPG (169.48 KiB) Vist 5427 gange
-
- Killinge vådfoder skal nydes. ;)
- IMG_0592~1.JPG (179.81 KiB) Vist 5427 gange
-
- Mor Lucy skal lige undersøge, om maden er god nok.
- IMG_0600~1.JPG (189.42 KiB) Vist 5427 gange
nååååååhhh de ER altså bare søde! :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jamen altså, de er da så smukke. Er de minker eller cinnamoner? Godt jeg ikke skal til Kolding :lol:Mahonia skrev:Desiree skrev:Det tror jeg ik' på :oops:På det øverste billede af ungerne ligner de mest sig selv. Der er deres farver mørke, som i virkeligheden. På de nederste billeder er de alt for lyse.
Mit kamera kan simpelthen bare ikke gengive virkeligheden godt nok.Det irriterer mig. Meget. :lol:
mvh Desiree
cinnamoner
bare fordi du ikke skal til kolding kan de sikkert komme til dig via kolding 
Pia B
-
malthesmor
det er fordi de er satinmalthesmor skrev:Charlotte: måske er det bare mig, men er de ikke meget mørke i farven, så mørke er INGEN af mine hverken Hannibal, Victoria eller "drengene"der er.
Måske er det bare min skærm der er mega mørk, syntes de ser rust ud hmm, ved godt de ikke er rust
rust er de ikke
farmand er rust - helt orange faktisk med sorte øjne
Pia B

Det bliver svært at skulle af med dem. :(