Lindes H-kuld
-
Re: Lindes H-kuld
Zita forstår virkelig at passe godt på de små. Hun har bygget et kæmpe fort til at beskytte de små med:

Graver man ned (efter tilladelse fra Zita) så finder man den dejligste rede, hvor der ligger 10 skønne unger.

Ungerne er nu 6 dage gamle og de er alle rigtigt flotte, mørke (utroligt at da de blev født var de alle lyserøde)

Graver man ned (efter tilladelse fra Zita) så finder man den dejligste rede, hvor der ligger 10 skønne unger.

Ungerne er nu 6 dage gamle og de er alle rigtigt flotte, mørke (utroligt at da de blev født var de alle lyserøde)

-
Årh.. Hvor er de kære
Hvor er det træls jeg ikke har plads til sådan en lille en
Men de er søde og ser virklig dejlig ud 

Hvor er det træls jeg ikke har plads til sådan en lille en

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Luna og jeg er stolte "farmødre"!
Så er ungerne 9 døgn gamle og den gyldne farve begynder nu rigtigt at vise sig på de små guldklumper:

Jeg har tjekket køn i aften og tjekket en gang til og jeg tror, at Zita og Gnaske har sørget for ligestilling i kuldet, da det ser ud til at være 5 drenge og 5 piger (men eftersom jeg tidligere har bevist at jeg ikke er ekspert i at kønsbestemme (!) giver jeg ingen garantier hehe...)

Jeg har tjekket køn i aften og tjekket en gang til og jeg tror, at Zita og Gnaske har sørget for ligestilling i kuldet, da det ser ud til at være 5 drenge og 5 piger (men eftersom jeg tidligere har bevist at jeg ikke er ekspert i at kønsbestemme (!) giver jeg ingen garantier hehe...)
-
kun to dage til jeg ser de bedårende skønheder <3
-
Gosh de er bare så fine! Jeg bliver helt misundelig!
-
Jeg har set disse unger, og jeg må sige de er fantastiske smukke og nuttede 

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk