Luke'n'Lilje-kuldet - nu med video af ungerne :D
-
liv
Jaffa!!!
:pinklove: hader min mor siger jeg ikke kan lide guldhamstere pga sirius.. men elskede ski den lille fyr han havde bare ikke det tempement jeg ledte efter.. I WANT JAFFA!! og smuuukt navn!! synes godt jaffa kunne lige sølvsort synes han / hun ligner den fra udstillingen jeg var forelsket i :lol: :lol:
-
liv
-
HamsterMiaah
-
liv
HamsterMiaah skrev:Tusind tak for alle komplimenterne over ungerne - de er bare for sødeDet er lige gået op for mig, at Jaffas små aftegninger ser meget gule ud på billedet .. i virkeligheden er de altså mere grålige.. men tror også på at det KUNNE være en sølvsort tortie, så ellers må det jo være en pige
uuuh søødt!! en af mine ynglings farver ej kan ikke klare det mere mia!! og så bor du lige rundt om hjørnet :D :D
-
HamsterMiaah
-
HamsterMiaah
-
liv
-
HamsterMiaah
Ja da
^
Så er der allerede nye billeder
- dog ikke mange, men de er der 
Så er der allerede nye billeder
- Vedhæftede filer
-
- Her er et cute sovebillede :) ude i venstre side er det Jaffa, der selvom han er den største, stadig patter af sin moar :b og så er der Simnel i højre side, og så en masse andre :)
- IMG_1967.JPG (45.26 KiB) Vist 4563 gange
-
- Denne er en langhåret hvidbåndet sort lækkerbidsken - utrolig smuk pels!
- IMG_1968.JPG (67.97 KiB) Vist 4564 gange
-
- Lilje min smukke morhamster <3 lillepige? - er så stolt over at du har klaret graviditeten og pasningen af de 10 unger så flot! Den bedste hamstermor <3
- IMG_1965.JPG (55.13 KiB) Vist 4565 gange
-
liv
Men i den alder har en han da bagparti? så hvis Jaffa ikke har det er det vel en pige? altså hvis det er en han er han jo ihvertfald ikke tortie
så kønnet er meget afgørende i denne situation :P er det en hun kan alt jo være muligt :lol: :lol: så må du oprette en tråd med billeder af ham/hende fra alle vinkler :lol:
så kønnet er meget afgørende i denne situation :P er det en hun kan alt jo være muligt :lol: :lol: så må du oprette en tråd med billeder af ham/hende fra alle vinkler :lol:-
HamsterMiaah
-
HamsterMiaah
-
liv