Det er jo ikke fordi han skal have den. Det er bare et forslagShjelle skrev:Jeg vil da prøve at kigge om jeg har den endnu.. Er faktisk i tvivl da ingen af de tidligere jo gad bruge den..
Hamsterhusets kuld 6 (vinterhvide)
-
mosegaardmortensen89
-
mosegaardmortensen89
Så er ungerne blevet 14 dage gamle :D
og en af pearl agouti pigerne har ændret sig til en han :oops:
Så nu er der 1 safir dreng, 1 pearl agouti dreng, 1 pearl safir dreng, 1 pearl agouti pige og 1 pearl safir pige :D

Drengen i min hånd

Drengene i ternings bægre

Pigerne i min hånd

Pigerne i terningsbægre
og en af pearl agouti pigerne har ændret sig til en han :oops:
Så nu er der 1 safir dreng, 1 pearl agouti dreng, 1 pearl safir dreng, 1 pearl agouti pige og 1 pearl safir pige :D

Drengen i min hånd

Drengene i ternings bægre

Pigerne i min hånd

Pigerne i terningsbægre
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
HamsterPigen
-
mosegaardmortensen89
Jeg er helt enig. Jeg elsker de her små ungerne der trisser rundt i buret og hygger sig og Perle som virklig klare det fantasitisk at være mor. Jeg ville næsten ønske de ikke blev større end de er nu :oops:chlin skrev:Ja jeg havde jo fornøjelsen af at møde alle de kære små pelsbolde i går. Og NØJ de er simpelthen for nuser!
De har den kæreste lange ungpels og tosser rund i buret - og er dejligt nysgerrige når de er oppe.
Og Perle er bare så dejlig at se sammen med ungerne :D
Dejligt at du også blev helt vilde med dem Christina :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Ja men jeg skal IKKE have nogen af de fantastiske unger FRIST MIG IKKEmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er helt enig. Jeg elsker de her små ungerne der trisser rundt i buret og hygger sig og Perle som virklig klare det fantasitisk at være mor. Jeg ville næsten ønske de ikke blev større end de er nu :oops:chlin skrev:Ja jeg havde jo fornøjelsen af at møde alle de kære små pelsbolde i går. Og NØJ de er simpelthen for nuser!
De har den kæreste lange ungpels og tosser rund i buret - og er dejligt nysgerrige når de er oppe.
-
mosegaardmortensen89
Hvem frister? Det er jo bare ungerne som så gerne vil hjem til dig at de gør sig super nuttedechlin skrev:Ja men jeg skal IKKE have nogen af de fantastiske unger FRIST MIG IKKEmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er helt enig. Jeg elsker de her små ungerne der trisser rundt i buret og hygger sig og Perle som virklig klare det fantasitisk at være mor. Jeg ville næsten ønske de ikke blev større end de er nu :oops:chlin skrev:Ja jeg havde jo fornøjelsen af at møde alle de kære små pelsbolde i går. Og NØJ de er simpelthen for nuser!
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
mosegaardmortensen89
Så er ungerne blevet 17 dage gamle.
Jeg har fulgt Pias råd og farvet dem i nakken. Det ser meget skørt ud. Men det er lidt sødt man kan se hvad farve der rende rundt i buret :D
Billeder af hver unge:

Blå. Pearl safir han

Grøn. Pearl safir hun

Lyserød. Pearl agouti. Kønnet er jeg i tvivl om

Orange. Pearl agouti hun

Safir han (Shjelles)
Jeg har fulgt Pias råd og farvet dem i nakken. Det ser meget skørt ud. Men det er lidt sødt man kan se hvad farve der rende rundt i buret :D
Billeder af hver unge:

Blå. Pearl safir han

Grøn. Pearl safir hun

Lyserød. Pearl agouti. Kønnet er jeg i tvivl om

Orange. Pearl agouti hun

Safir han (Shjelles)
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
mosegaardmortensen89