Malthes D-Kuld, NYE Billeder d.29/3
-
darkangel87
hvor er de søde

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
malthesmor
Ja de er søde, kan du fristes ? :lol:darkangel87 skrev:hvor er de søde
Pia : he he hvem siger at ungerne skal give mening :lol: , men hvorfor skal JEG altid have mærklige unger som er svære at farvebestemme, måske burde jeg seriøst overveje at ændre mit opdræt til " de mærklige ungers opdræt" :lol: :lol: .
Ved ik om far Edward er korrekt farvebestemt, syntes det er underligt at INGEN af de hun unger jeg har fået i nu 2 kuld med ham som far ikke er synlig tortie :?
Tortie er et lumsk gen jeg har også lavet massere kuld hvor alle hunner skulle have været Tortie men i nogle kuld har der ikke været en eneste synlig tortie.malthesmor skrev:Ja de er søde, kan du fristes ? :lol:darkangel87 skrev:hvor er de søde
Pia : he he hvem siger at ungerne skal give mening :lol: , men hvorfor skal JEG altid have mærklige unger som er svære at farvebestemme, måske burde jeg seriøst overveje at ændre mit opdræt til " de mærklige ungers opdræt" :lol: :lol: .
Ved ik om far Edward er korrekt farvebestemt, syntes det er underligt at INGEN af de hun unger jeg har fået i nu 2 kuld med ham som far ikke er synlig tortie :?
Så det er ekstremt svært at lave en ordentlig tortie der er ordentligt udfarvet med jævn fordeling af tortie pletter.
Men derfor vil jeg da ikke udtale mig om hvor vidt din han er farvebestemt forkert men når man leger med gul så er det svært at lave den perfekte tortie.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
malthesmor
Nej okay nu har jeg jo ikke haft så mange kuld endnuBenjamin skrev:Tortie er et lumsk gen jeg har også lavet massere kuld hvor alle hunner skulle have været Tortie men i nogle kuld har der ikke været en eneste synlig tortie.malthesmor skrev:Ja de er søde, kan du fristes ? :lol:darkangel87 skrev:hvor er de søde
Så det er ekstremt svært at lave en ordentlig tortie der er ordentligt udfarvet med jævn fordeling af tortie pletter.![]()
Men derfor vil jeg da ikke udtale mig om hvor vidt din han er farvebestemt forkert men når man leger med gul så er det svært at lave den perfekte tortie.
Har da lavet 1 perfekt tortie, maja den hb dove tortie som min niece sofia havde med til Kolding
Maja´s far er iøvrigt bror til majse som er mor til dette kuld som tråden omhandler
-
malthesmor