Malthes D-Kuld, NYE Billeder d.29/3

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. mar 2009 17:23

hvor er de søde
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. mar 2009 17:37

darkangel87 skrev:hvor er de søde
Ja de er søde, kan du fristes ?  :lol:

Pia : he he hvem siger at ungerne skal give mening  :lol: , men hvorfor skal JEG altid have mærklige unger som er svære at farvebestemme, måske burde jeg seriøst overveje at ændre mit opdræt til " de mærklige ungers opdræt"  :lol:  :lol: .
Ved ik om far Edward er korrekt  farvebestemt, syntes det er underligt at INGEN af de hun unger jeg har fået i nu 2 kuld med ham som far ikke er synlig tortie  :?

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 30. mar 2009 17:43

malthesmor skrev:

Pia : he he hvem siger at ungerne skal give mening  :lol: , men hvorfor skal JEG altid have mærklige unger som er svære at farvebestemme, måske burde jeg seriøst overveje at ændre mit opdræt til " de mærklige ungers opdræt"  :lol:  :lol: .
Ved ik om far Edward er korrekt  farvebestemt, syntes det er underligt at INGEN af de hun unger jeg har fået i nu 2 kuld med ham som far ikke er synlig tortie  :?
Tortie er et lumsk gen jeg har også lavet massere kuld hvor alle hunner skulle have været Tortie men i nogle kuld har der ikke været en eneste synlig tortie.
Så det er ekstremt svært at lave en ordentlig tortie der er ordentligt udfarvet med jævn fordeling af tortie pletter. :D

Men derfor vil jeg da ikke udtale mig om hvor vidt din han er farvebestemt forkert men når man leger med gul så er det svært at lave den perfekte tortie. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. mar 2009 18:26

Benjamin skrev:
malthesmor skrev:

Tortie er et lumsk gen jeg har også lavet massere kuld hvor alle hunner skulle have været Tortie men i nogle kuld har der ikke været en eneste synlig tortie.
Så det er ekstremt svært at lave en ordentlig tortie der er ordentligt udfarvet med jævn fordeling af tortie pletter. :D

Men derfor vil jeg da ikke udtale mig om hvor vidt din han er farvebestemt forkert men når man leger med gul så er det svært at lave den perfekte tortie. :D
Nej okay nu har jeg jo ikke haft så mange kuld endnu  :wink:
Har da lavet 1 perfekt tortie, maja den hb dove tortie som min niece sofia havde med til Kolding :wink:
Maja´s far er iøvrigt bror til majse som er mor til dette kuld som tråden omhandler :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. apr 2009 13:49

Ja så er der allerede gået 4 uger, og mit D-kuld er så småt begyndt at flytte, 1 er flyttet idag,  1 mere blir hentet i eftermiddag, og imorgen kommer der også 1 hold købere.
Vejede lige ungerne her i formiddag, og må sige at det er nogen pænt store unger, vejer imellem 56-66 g

Besvar