Pas på dig selv, hjælper ikke at stresse rundt :)burrus skrev:ikke i dag.... jeg har lige stresset i dag, så der kom kun lige af kali i dag...
Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen
-
Chagos Mutti
-
Chagos Mutti
Hun er sat til at føde i dag - og jeg går og kigger til hende konstant :oops:
men mener det var Liv der havde en der gik et par dage længere - det magter jeg altså bare ikke hvis hun gør! :?
fød så Sharon! NU! :oops:
men mener det var Liv der havde en der gik et par dage længere - det magter jeg altså bare ikke hvis hun gør! :?
fød så Sharon! NU! :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Chagos Mutti
Du skal være mere end velkommen til at nusse unger
jeg får jo guldhamster unger samtidig - så der er masser af unger at nulre
jeg har lige tjekket sharon igen, og siden i går har hun stort set ikke forladt reden :)
hun fik lige lidt ekstra guffe mad nede i reden, og hun ligger og er "stor og mægtig" og guffer nu :lol:
så håber meget der er unger i aften en gang :)
jeg får jo guldhamster unger samtidig - så der er masser af unger at nulre
jeg har lige tjekket sharon igen, og siden i går har hun stort set ikke forladt reden :)
hun fik lige lidt ekstra guffe mad nede i reden, og hun ligger og er "stor og mægtig" og guffer nu :lol:
så håber meget der er unger i aften en gang :)
Pia B
-
Tine Clausen
-
liv
hehe Liv så skal hun godt nok lave mange unger, hvis der skal blive til dig også i dette kuldliv skrev:det skal nok komme vi sætter hendes to søstre til at heppe herhjemme fra :lol: og far hepper med![]()
Hvis hun ikke har forladt reden burde ungerne være på vej så måske HVIS det er muligt så lad hende få fred:D
glæder mig ikke til billeder :oops: ku godt bruge en lille pearl agouti
så når ungerne er fravænnet får Sharon lige en pause og så sætter jeg Kong Vinter og Sharon sammen igen til endnu et kuld :lol: der er åbenbart mange der gerne vil have renartede vinterhvide :D
men hun får fred fra nu af og så indtil jeg kommer hjem i aften fra Anette. Så bliver hun tjekket inden jeg går i seng, og så får hun fred hele natten indtil i morgen tidlig igen :)
Pia B
-
liv
det ved jeg du har :lol:burrus skrev:hehe Liv så skal hun godt nok lave mange unger, hvis der skal blive til dig også i dette kuldliv skrev:det skal nok komme vi sætter hendes to søstre til at heppe herhjemme fra :lol: og far hepper med![]()
Hvis hun ikke har forladt reden burde ungerne være på vej så måske HVIS det er muligt så lad hende få fred:D
glæder mig ikke til billeder :oops: ku godt bruge en lille pearl agoutihar 8 på venteliste til dette kuld :shock: :lol:
så når ungerne er fravænnet får Sharon lige en pause og så sætter jeg Kong Vinter og Sharon sammen igen til endnu et kuld :lol: der er åbenbart mange der gerne vil have renartede vinterhvide :D
men hun får fred fra nu af og så indtil jeg kommer hjem i aften fra Anette. Så bliver hun tjekket inden jeg går i seng, og så får hun fred hele natten indtil i morgen tidlig igen :)
-
Tine Clausen
jeg ved det faktisk ikke... når Anette smider mig ud
:lol:
Pia B
-
malthesmor
hun sku vist meget tidligt op i morgen, så jeg tror ikke det bliver voldsomt sentmalthesmor skrev:jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent :lol:burrus skrev:jeg ved det faktisk ikke... når Anette smider mig ud:lol:
Pia B
-
AnetteFrost
Men på nuværende tidspunkt er hun endnu ikke kommet i seng på trods af at hun skal op kl 5 :oops:burrus skrev:hun sku vist meget tidligt op i morgen, så jeg tror ikke det bliver voldsomt sentmalthesmor skrev:jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent :lol:burrus skrev:jeg ved det faktisk ikke... når Anette smider mig ud:lol:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
malthesmor
Hvad laver hun mon oppe så sent,hun er da ikke rigtig klog :lol:AnetteFrost skrev:Men på nuværende tidspunkt er hun endnu ikke kommet i seng på trods af at hun skal op kl 5 :oops:burrus skrev:hun sku vist meget tidligt op i morgen, så jeg tror ikke det bliver voldsomt sentmalthesmor skrev: jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent :lol: