Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 2. mar 2010 19:09

burrus skrev:ikke i dag.... jeg har lige stresset i dag, så der kom kun lige af kali i dag...
Pas på dig selv, hjælper ikke at stresse rundt  :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 3. mar 2010 15:23

Mon ikke det er i dag, det er "sidste dag", hun er sat til at føde? :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 3. mar 2010 15:27

Hun er sat til at føde i dag - og jeg går og kigger til hende konstant  :oops:  
men mener det var Liv der havde en der gik et par dage længere - det magter jeg altså bare ikke hvis hun gør!  :?  
fød så Sharon! NU!  :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 3. mar 2010 15:35

:) Pas på Pia, ender med jeg kommer rendende konstant for at følge Kinleys opvækst, glæder mig så meget!

Troede aldrig de gik over :shock:
Med Venlig Hilsen

burrus

Indlæg af burrus » 3. mar 2010 16:06

Du skal være mere end velkommen til at nusse unger  :wink:  jeg får jo guldhamster unger samtidig - så der er masser af unger at nulre  :wink:  

jeg har lige tjekket sharon igen, og siden i går har hun stort set ikke forladt reden  :)  
hun fik lige lidt ekstra guffe mad nede i reden, og hun ligger og er "stor og mægtig" og guffer nu  :lol:  

så håber meget der er unger i aften en gang  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 3. mar 2010 16:07

Nu må hun liiige tage en for holdet  :wink:  Vi er mange som venter spændt! Jeg holder mig også opdateret hele tiden når jeg er hjemme  :oops:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

liv

Indlæg af liv » 3. mar 2010 16:11

det skal nok komme vi sætter hendes to søstre til at heppe herhjemme fra  :lol: og far hepper med  :wink:

Hvis hun ikke har forladt reden burde ungerne være på vej så måske HVIS det er muligt så lad hende få fred :lol:  :D

glæder mig ikke til billeder  :oops: ku godt bruge en lille pearl agouti :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 3. mar 2010 16:15

liv skrev:det skal nok komme vi sætter hendes to søstre til at heppe herhjemme fra  :lol: og far hepper med  :wink:

Hvis hun ikke har forladt reden burde ungerne være på vej så måske HVIS det er muligt så lad hende få fred :lol:  :D

hehe Liv så skal hun godt nok lave mange unger, hvis der skal blive til dig også i dette kuld :lol:  har 8 på venteliste til dette kuld  :shock:  :lol:  
så når ungerne er fravænnet får Sharon lige en pause og så sætter jeg Kong Vinter og Sharon sammen igen til endnu et kuld  :lol:  der er åbenbart mange der gerne vil have renartede vinterhvide  :D  

men hun får fred fra nu af og så indtil jeg kommer hjem i aften fra Anette. Så bliver hun tjekket inden jeg går i seng, og så får hun fred hele natten indtil i morgen tidlig igen  :)
Pia B

liv

Indlæg af liv » 3. mar 2010 16:17

burrus skrev:
liv skrev:det skal nok komme vi sætter hendes to søstre til at heppe herhjemme fra  :lol: og far hepper med  :wink:

hehe Liv så skal hun godt nok lave mange unger, hvis der skal blive til dig også i dette kuld :lol:  har 8 på venteliste til dette kuld  :shock:  :lol:  
så når ungerne er fravænnet får Sharon lige en pause og så sætter jeg Kong Vinter og Sharon sammen igen til endnu et kuld  :lol:  der er åbenbart mange der gerne vil have renartede vinterhvide  :D  

men hun får fred fra nu af og så indtil jeg kommer hjem i aften fra Anette. Så bliver hun tjekket inden jeg går i seng, og så får hun fred hele natten indtil i morgen tidlig igen  :)
det ved jeg du har  :lol: :D Og tror heller ikke jeg må få flere  :( trist

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 3. mar 2010 16:32

Hvornår tjekker du i aften ca, tror du?

Gud hvor er jeg krævende! Er bare så spændt på om hun får unger nok så der også er en til mig  :roll:
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 3. mar 2010 16:50

jeg ved det faktisk ikke... når Anette smider mig ud :oops:  :lol:
Pia B

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 3. mar 2010 17:02

burrus skrev:jeg ved det faktisk ikke... når Anette smider mig ud :oops:  :lol:
jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 3. mar 2010 17:35

malthesmor skrev:
jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent  :lol:
hun sku vist meget tidligt op i morgen, så jeg tror ikke det bliver voldsomt sent :wink:
Pia B

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 4. mar 2010 00:46

burrus skrev:
malthesmor skrev:
hun sku vist meget tidligt op i morgen, så jeg tror ikke det bliver voldsomt sent :wink:
Men på nuværende tidspunkt er hun endnu ikke kommet i seng på trods af at hun skal op kl 5  :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 4. mar 2010 14:28

AnetteFrost skrev:
burrus skrev:
malthesmor skrev: jeg har endnu ikke oplevet anette smider hendes gæster ud, så det kan godt gå hen og blive ret sent  :lol:
Men på nuværende tidspunkt er hun endnu ikke kommet i seng på trods af at hun skal op kl 5  :oops:
Hvad laver hun mon oppe så sent,hun er da ikke rigtig klog  :lol:

Besvar