Hamsterhusets kuld 8 (guldhamster)
Re: Hamsterhusets kuld 8 (guldhamster)
De vokser bare så hurtigt og bliver sødere og sødere
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
-
-
De her farver forvirre mig så meget at jeg har taget et billede af dem alle
Ungerne er i dag 8 dage gamle
Jeg kan se der er sølvgrå også måske gylden. Så kan jeg ikke finde ud af om resten er sort, sølvsort eller zobel
Unge 1
Unge 2
Unge 3
Unge 4
Unge 5
Unge 6
Unge 7
Unge 8
Unge 9
Unge 10
Unge 11
Unge 12
Hvis nogen har bud på hvad ungerne er så skriv det endelig
Ungerne er i dag 8 dage gamle
Jeg kan se der er sølvgrå også måske gylden. Så kan jeg ikke finde ud af om resten er sort, sølvsort eller zobel
Unge 1
Unge 2
Unge 3
Unge 4
Unge 5
Unge 6
Unge 7
Unge 8
Unge 9
Unge 10
Unge 11
Unge 12
Hvis nogen har bud på hvad ungerne er så skriv det endelig
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvis det ender med at der er sådan én, er vi blevet enige om en sølvgrå (gerne satin) hun enten kort- eller langhåret eller måske en sølvsort... Hun vil i hvert fald gerne have en hun. Er der meget forskel på temperament på hanner og hunner?
Ellers ser vi på det når de er blevet større. Det er bare det vi har snakket frem og tilbage om. Vi har kigget på mange billeder på nettet af voksne hamstere så vi har en lille idé om hvordan den vil se ud når den bliver voksen
Har du prøvet at se køn på ungerne?
Ellers ser vi på det når de er blevet større. Det er bare det vi har snakket frem og tilbage om. Vi har kigget på mange billeder på nettet af voksne hamstere så vi har en lille idé om hvordan den vil se ud når den bliver voksen
Har du prøvet at se køn på ungerne?
-
Jeg oplever ikke forskel i temperamentet hos hanner og hunner. Synes de hver især har deres egen personlighed
Jeg har kigget lidt på køn, men synes ikke de skal være for længe oppe af reden så har ikke lige kigget på den enkeltes køn, så det venter jeg med til de er ældre
Fedt i kigger på farver og ser hvordan de ser ud når de bliver ældre
Jeg har kigget lidt på køn, men synes ikke de skal være for længe oppe af reden så har ikke lige kigget på den enkeltes køn, så det venter jeg med til de er ældre
Fedt i kigger på farver og ser hvordan de ser ud når de bliver ældre
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hvor er de kære! Iben med campbells dværghamstere oplever jeg at min han er lidt mere kælen end hunnen, hunnen er mere nysergerrig og vil ud på eventyr det vil han dog også men viser det dog ikke lige så meget håber det var til lidt hjælp
Calobe's hamsteropdræt
Jeg har ikke så meget, udover kaniner, at sammenligne med, og der anbefaler jeg altid hanner til kæl, da hunner i nogle tilfælde godt kan være lidt humørsyge i brunst perioder... Det er absolut ikke altid sådan, men hanner er generelt mere stabile i temperamentet. Nå, men det er jo ikke en kanin Måske er der forskel i de forskellige hamster racer. Nogle kaninracer er jo også generelt mere rolige end andre... Nu skal jeg nok stoppe med min kanin snak
Glæder os i hvert fald til at se "vores" hamster De er allesammen rigtig søde
Ja altså der er ikke voldsomt meget forskel men lidt og det er nok også bare mine to det kan jo være der er forskel på alle andre!
Calobe's hamsteropdræt
At der ikke er forskel på andre undskyld fejlen
Calobe's hamsteropdræt
-
Jeg har en hun der er meget aktiv og ikke vil sidde og hygge, men opleve ting.
Jeg har en hun der vil sidde og hygge i lang tid men også er nysgerrig indimellem.
Også en hun midt imellem
Jeg har en han der bare vil undersøge alt og er meget nysgerrig
Den anden han vil gerne hygge noget af tiden. Lige for tiden forsøger han så at flygte (fordi han har været sluppet ud af sit bur og han vil gerne have frihed), men normalt vil han bare sidde og hygge.
Det er derfor jeg synes det er svært at sige om der forskel på kønnene
Den eneste forskel jeg oplever er gældende for alle er at hunnerne lugter når de er i brunst, men det er vist værst hos dem der har en han guldhamster i nærheden som hos mig
Jeg har en hun der vil sidde og hygge i lang tid men også er nysgerrig indimellem.
Også en hun midt imellem
Jeg har en han der bare vil undersøge alt og er meget nysgerrig
Den anden han vil gerne hygge noget af tiden. Lige for tiden forsøger han så at flygte (fordi han har været sluppet ud af sit bur og han vil gerne have frihed), men normalt vil han bare sidde og hygge.
Det er derfor jeg synes det er svært at sige om der forskel på kønnene
Den eneste forskel jeg oplever er gældende for alle er at hunnerne lugter når de er i brunst, men det er vist værst hos dem der har en han guldhamster i nærheden som hos mig
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Det kan jeg godt se - så er der jo nok ikke den store forskel
Så kan jeg godt sige ja til en hun til Sofie - ville bare lige høre om der var stor forskel. Ingen brunst sure hamstere: Dejligt
Så kan jeg godt sige ja til en hun til Sofie - ville bare lige høre om der var stor forskel. Ingen brunst sure hamstere: Dejligt
Har ikke haft hun, så kender ikke foskel, men min han er kattme en hyper aktiv en
(blander mig lige ) Hamster er arter, ikke raceriben75 skrev:Jeg har ikke så meget, udover kaniner, at sammenligne med, og der anbefaler jeg altid hanner til kæl, da hunner i nogle tilfælde godt kan være lidt humørsyge i brunst perioder... Det er absolut ikke altid sådan, men hanner er generelt mere stabile i temperamentet. Nå, men det er jo ikke en kanin Måske er der forskel i de forskellige hamster racer. Nogle kaninracer er jo også generelt mere rolige end andre... Nu skal jeg nok stoppe med min kanin snak
-
Nej, så der er ingen fare ved at vælge en hun og jeg vil gerne prøve at give et gæt på ungernes temperamentiben75 skrev:Det kan jeg godt se - så er der jo nok ikke den store forskel
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Lyder rigtig dejligt. Tusind tak. Glæder os meget til at se dem alle sammen