Bubbi og Oliver Twist's unger - nye billeder 29/5

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
burrus

Bubbi og Oliver Twist's unger - nye billeder 29/5

Indlæg af burrus » 20. maj 2009 14:28

Charlotte ligger vandret pga. sygdom, så jeg har taget mig lidt kærligt om alle hammi'erne hjemme hos hende  :D  
Inkl de enormt søde unger Bubbi har for tiden  :hearts2  :hearts2  

en umiddelbar optælling er:
2 agouti piger (gylden +/- umbrouse vil jeg skyde på)
2 agouti drenge (sølvgrå +/- umbrouse vil jeg skyde på)
2 sorte som umiddelbart ligner piger  :D  

Billede
Billede
Billede
Senest rettet af burrus 29. maj 2009 12:59, rettet i alt 1 gang.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. maj 2009 14:51

hvor er de søde
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2009 13:18

Tak for hjælpen Pia.  :D  
Jeg fik aldrig sat de billeder ind, som jeg selv fik taget, før jeg gik omkuld.

Jeg er virkelig glad for, at du både har køns og farvebestemt dem. :flowers:

Har ligget og været så irriteret over, ikke selv at orke nogen ting!  :?

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 21. maj 2009 13:50

:love4:  :love4: Åhaaaaaa   :love4:  :love4:

burrus

Indlæg af burrus » 25. maj 2009 20:42

så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der  :D  resten er glathåret  :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde  :oops: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 25. maj 2009 21:55

burrus skrev:så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der  :D  resten er glathåret  :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde  :oops: )
Rex drengen, er det en pjuske pot, ligesom omega? :love:  :love:  :love:

burrus

Indlæg af burrus » 26. maj 2009 07:00

tesse-stribe skrev:
burrus skrev:så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der  :D  resten er glathåret  :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde  :oops: )
Rex drengen, er det en pjuske pot, ligesom omega? :love:  :love:  :love:
jep - han bliver dog nok lidt længere i pelsen - men ellers ja - lang krøllet pels med krøllede knurhår  :D
Pia B

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 26. maj 2009 12:01

Puuuhaaa så, hvis jeg har fattet det rigtigt (stor mulighed for det modsatte haha), så er rex drengen en guldhams ligesom omega...... eller not  :oops:  :oops:  :oops:
Der er ihvert fald 1 år ( :oops: måske :oops: ) før jeg skal ha et par nye hamser, men jeg er ret sikker på hvor jeg vil hen af.

burrus

Indlæg af burrus » 26. maj 2009 12:06

tesse-stribe skrev:Puuuhaaa så, hvis jeg har fattet det rigtigt (stor mulighed for det modsatte haha), så er rex drengen en guldhams ligesom omega...... eller not  :oops:  :oops:  :oops:
Der er ihvert fald 1 år ( :oops: måske :oops: ) før jeg skal ha et par nye hamser, men jeg er ret sikker på hvor jeg vil hen af.
du har fattet det helt rigtigt  :wink:

den lille sorte rex dreng er præcis ligsom omega  :wink:  bliver bare nok liiiidt længere i pelsen - men ellers det samme :wink:  og samme far endda  :wink:  :lol:
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. maj 2009 12:43

Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem.  :)
Jeg skal selv beholde 1 af dem resten kommer til salg herinde.  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 26. maj 2009 12:44

Mahonia skrev:Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem.  :)
så må vi jo håbe den sølvgrå er en pige  :wink:  :D
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 26. maj 2009 12:48

burrus skrev:
Mahonia skrev:Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem.  :)
så må vi jo håbe den sølvgrå er en pige  :wink:  :D
Må lige vende bunden i vejret på den og kigge igen, men så heldig er jeg nok ikke. Det ville ellers være helt perfekt.  :P

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 27. maj 2009 11:09

Kan godt forstå du gerne vil beholde en pige - når det bliver "min" tur, vil jeg også have en pige. :hearts2  :banan
Jeg vil såååå gerne ha bebser :nut , og så glæder jeg mig til at se omega som "stor pige haha.
Krydser fingre for at den sølvgrå er en pige.  :thumb: - det blir også spændende, at se den sølvgrå som "stor".

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. maj 2009 13:46

Hold op hvor er der "RUN" på sølvgrå piger, jeg har allerede reservationer på 2 grå hunner og 1 sølv zobel pige , så håber at der er så mange grå hunner i kuldet he he. :D

Psyclon

Indlæg af Psyclon » 27. maj 2009 15:08

Jeg har såmænd også lagt en reservation ind på en sølvgrå pige i kommende kuld hos Jeanne, så ja, de er da tydeligvis populære :lol:

Besvar