Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
-
burrus
Charlotte ligger vandret pga. sygdom, så jeg har taget mig lidt kærligt om alle hammi'erne hjemme hos hende :D
Inkl de enormt søde unger Bubbi har for tiden :hearts2 :hearts2
en umiddelbar optælling er:
2 agouti piger (gylden +/- umbrouse vil jeg skyde på)
2 agouti drenge (sølvgrå +/- umbrouse vil jeg skyde på)
2 sorte som umiddelbart ligner piger :D

Senest rettet af
burrus 29. maj 2009 12:59, rettet i alt 1 gang.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
Tak for hjælpen Pia. :D
Jeg fik aldrig sat de billeder ind, som jeg selv fik taget, før jeg gik omkuld.
Jeg er virkelig glad for, at du både har køns og farvebestemt dem.
Har ligget og været så irriteret over, ikke selv at orke nogen ting! :?
-
tesse-stribe

:love4: Åhaaaaaa

:love4:
-
burrus
så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der :D resten er glathåret :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde :oops: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
tesse-stribe
burrus skrev:så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der :D resten er glathåret :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde :oops: )
Rex drengen, er det en pjuske pot, ligesom omega?

:love: :love:
-
burrus
tesse-stribe skrev:burrus skrev:så blev der lige kigget lidt mere på de små - en sort rex dreng og en sølvgrå ? rex er der :D resten er glathåret :D (godt jeg ikke skal have flere - for pokker de er søde :oops: )
Rex drengen, er det en pjuske pot, ligesom omega?

:love: :love:
jep - han bliver dog nok lidt længere i pelsen - men ellers ja - lang krøllet pels med krøllede knurhår :D
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
tesse-stribe
Puuuhaaa så, hvis jeg har fattet det rigtigt (stor mulighed for det modsatte haha), så er rex drengen en guldhams ligesom omega...... eller not :oops: :oops: :oops:
Der er ihvert fald 1 år (

måske

) før jeg skal ha et par nye hamser, men jeg er ret sikker på hvor jeg vil hen af.
-
burrus
tesse-stribe skrev:Puuuhaaa så, hvis jeg har fattet det rigtigt (stor mulighed for det modsatte haha), så er rex drengen en guldhams ligesom omega...... eller not :oops: :oops: :oops:
Der er ihvert fald 1 år (

måske

) før jeg skal ha et par nye hamser, men jeg er ret sikker på hvor jeg vil hen af.
du har fattet det helt rigtigt
den lille sorte rex dreng er præcis ligsom omega

bliver bare nok liiiidt længere i pelsen - men ellers det samme

og samme far endda

:lol:
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem. :)
Jeg skal selv beholde 1 af dem resten kommer til salg herinde.

-
burrus
Mahonia skrev:Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem. :)

så må vi jo håbe den sølvgrå er en pige

:D
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
burrus skrev:Mahonia skrev:Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem. :)

så må vi jo håbe den sølvgrå er en pige

:D
Må lige vende bunden i vejret på den og kigge igen, men så heldig er jeg nok ikke. Det ville ellers være helt perfekt. :P
-
tesse-stribe
Mahonia skrev:Ja de er noget så kære alle sammen. Der måtte bare gerne have været en rex-pige imellem. :)

Kan godt forstå du gerne vil beholde en pige - når det bliver "min" tur, vil jeg også have en pige.

:banan
Jeg vil såååå gerne ha bebser

, og så glæder jeg mig til at se omega som "stor pige haha.
Krydser fingre for at den sølvgrå er en pige. :thumb: - det blir også spændende, at se den sølvgrå som "stor".
-
malthesmor
Hold op hvor er der "RUN" på sølvgrå piger, jeg har allerede reservationer på 2 grå hunner og 1 sølv zobel pige , så håber at der er så mange grå hunner i kuldet he he.

-
Psyclon
Jeg har såmænd også lagt en reservation ind på en sølvgrå pige i kommende kuld hos Jeanne, så ja, de er da tydeligvis populære