og så faldt de i søvn i hånden de små pus

du kan få dem til at ligne på en prik ved at parre 2 med meget campbells udseende eller en ren campbells med en hybrid, gennem noogle gennerationer, de vil komme til at ligne mere og mere men er stadig hybrider. men ja man finder lettere nogen der ligner vinterhvide meget måske fordi vinterhvide er mere populære, campbells har jo et ry for at ville bide desvære, synes selv de er rigtigt dejlige hvis man holder dem tammeBittéHamstereN skrev:De er virkelig smukke:love4:
Kan virkelig ikke se hvordan en hybrid kan ligne en cambells så meget, de der er jo meeeeeeeeeeget smukkere ned over ryggen end hybriderne i butikkerne

hvilken art der er bedst kommer jo an på hvilke farver du gerne vil have, vinterhvide kan fåes i 4 forskellige farver og der er 2 gener at holde styr på, campbells kan fåes i mange forskellige farver, men har også flere gener at holde styr på.Majlund skrev:På et eller andet tidspunkt er jeg simpelthen nødt til at få sat mig mere ind i alt det der med farver og generMen hvor pokker starter man???
:lol:
Jeg blev aldrig smittet med lysten til at opdrætte marsvin. . . men dværghamser er vist en anden sag. . . :roll:![]()
Kan du i grunden anbefale - hvis man er ved at være fuldstændig besat af tanken om liiige at få et enkelt kuld dværghamstere - hvilken art der er bedst for en begynder at anskaffe sig et stamtavle-par fra?
(eller er det lige kompliceret uansat hvilken art man kaster sig over?). Jeg har også læst at campbells er mere "temperamentsfulde" end vintervide. . . holder det stik? - eller er det en skrøne?. . . og hvis man nu ender med gerne at ville støtte avlen af rene vinterhvide. . . kan man så overhovedet få fat på sådan et par? (og skal de komme fra forskellige opdrættere. . . altså skal man undgå søskende?). Ja undskyld alle spørgsmålene. . . men tænker du er en af dem der ved noget om det her. . .