"Spragle" kuld-nu med VIDEOKLIP
"Spragle" kuld-nu med VIDEOKLIP
Om 1-2 dage venter jeg unger på Gloria- og det kan ende med at blive noget af et spraglet kuld
Gloria: _a ee ll Sg_ _to (langhåret offwhite)
Georg: aa B_ E_ ll U_ pp (langhåret dove)
Nogle der kan gennemskue mulighederne ?
Jeg kan gennemskue at de bliver langhårede :lol:
Gloria: _a ee ll Sg_ _to (langhåret offwhite)
Georg: aa B_ E_ ll U_ pp (langhåret dove)
Nogle der kan gennemskue mulighederne ?
Jeg kan gennemskue at de bliver langhårede :lol:
- Vedhæftede filer
-
- rsz_Georgdove4.jpg (51.09 KiB) Vist 6703 gange
-
- rsz_Gloria3.jpg (78.27 KiB) Vist 6704 gange
Senest rettet af Bella 12. jan 2010 21:13, rettet i alt 1 gang.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne
muligheder:
Gylden +/- umbrouse
Sølvgrå +/- umbrouse
måske sort, creme og zobel , måske rødøjet varianter
Gylden +/- umbrouse
Sølvgrå +/- umbrouse
måske sort, creme og zobel , måske rødøjet varianter
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Benjamin skrev:Jeps så er Gloria Pp.Bella skrev:Gloria har født 13 små unger. Der er både sort og rødøjede. Det tyder vel på at Gloria er mindst Pp ?
Men hun kan jo egentlig heller ikke være andet- for var hun pp, ville hun jo være rødøjet - og det er hun jo ikke.
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne
-
Hvordan har du vejet 1 dage gamle hamstere? Jeg troede ikke man måtte røre dem i den alder? :oops:
Hvor er de dog nuttede Jeg håber på der kommer masser af billeder at følge med i, det lover jo allerede godt :oops:
Hvor er de dog nuttede Jeg håber på der kommer masser af billeder at følge med i, det lover jo allerede godt :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Sort hamster med røde øjne, findes det ?Lillejyde skrev:ej har lige om betænkt mig, at vil gerne have 2 hunner fra kuldetLillejyde skrev:søger efter en dejlig :hkiss: :hevil: :hearts2 sort hunhamster med røde øjne (søger osse en mere anden slags hunhamster )
Ved hverken køn eller farve endnu, men du er velkommen til at kontakte mig på pb, og selvfølgelig følge med i tråden