Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
-
liv
Senest rettet af liv 15. jan 2010 15:45, rettet i alt 2 gange.
-
burrus

:hearts2 :hearts2 :hearts2 :hearts2 :hearts2 :hearts2
hvor ser det hygsomt ud!
man har helt lyst til at kravle ned til dem og putte :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
liv
moren har flyttet ungerne over i et lille hus jeg fik med fra kenneth som er gennemsigtigt så nu kan jeg se ungerne når moren går ud af huset :D har talt dem et par gange må indrømme det er svært igennem i rødt platikhus og tremmer.. men jeg har fået det til 6 flere gange og har lige talt hvor det var meget tydeligt så der er stadig 6 :D :D jubii transporten gik rigtig godt så!!
ja jeg kunne også se to unger der lå på maven og det så ud som om de havde dievorter så tror ihvertfald der er to hunner :D jeg ved ikke selv om jeg beholder han eller hun... men jeg finder jo nok ud af det :lol: :lol:
Der vil komme billeder når jeg flytter dem over i et større bur da de nærmest bor i en transportkasse ligenu

-
burrus
ih hvor lyder det altsammen godt :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
liv
Så skulle jeg flytte ungerne og moren over i et noget større bur :D ligenu virker moren en smule op og l
køre men hun har været der med ungerne en time nu så hun skulle gerne begynde at falde til ro

jeg fik taget nogen nye billeder af ungerne og de har ikke åbnet deres øjne så regner med de er født d. 3 januar og altså er 10 dage nu :D kan se hun er igang med at flytte ungerne over i et andet hjørne end der hvor huset står men det styrer hun jo selv :lol: :lol:
Jeg fik også lige kigget lidt hurtig køn og er faktisk meget sikker på der var 5 hunner og 1 han

og jeg ved stadig ikke hvilket køn jeg vælger.. så til darkangel du skal forberede dig på måske ikke at kunne få en unge :?
men ja nyd billederne :D

-
Loan
De er bare rigtig nuttede

Hilsen
Loan Vejby
-
burrus

nøj de er fine - og alle de piger :shock:

Pia B
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
hvor er de nuttede
nåh hvis jeg ikke får en unge må jeg jo sætte mig på venteliste til en dreng hos Pia, og så bare vente
-
Benjamin
Nu er det ikke fordi jeg vil slå skår i glæden, men set på alt det gule de har så ligner de altså Hybrider.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
liv
Benjamin skrev:Nu er det ikke fordi jeg vil slå skår i glæden, men set på alt det gule de har så ligner de altså Hybrider.
Jeg har godt lagt mærke til det men lyset snyder også en smule

Kan sige mit andet kuld også havde det i den alder og det varer altså ikke evigt.. når de er 3 måneder eller noget så er det så meget væk som det skal være

-
burrus
Benjamin skrev:Nu er det ikke fordi jeg vil slå skår i glæden, men set på alt det gule de har så ligner de altså Hybrider.
også som værende saphir?
De er jo alle saphir...
Jeg har helt ærligt ikke helt 100% forstand på at se hybridtegnene, så det vil jeg lade andre om...
Pia B
www.orkenrotte.dk
-
Benjamin
liv skrev:Benjamin skrev:Nu er det ikke fordi jeg vil slå skår i glæden, men set på alt det gule de har så ligner de altså Hybrider.
Jeg har godt lagt mærke til det men lyset snyder også en smule

Kan sige mit andet kuld også havde det i den alder og det varer altså ikke evigt.. når de er 3 måneder eller noget så er det så meget væk som det skal være

Ja men hvis du husker de kuld jeg lavede sidste år som jeg konkluderede var Hybrider, de så også sådan ud men det forsvandt efter pelsskifte og de lignede ægte vinterhvide selvom jeg havde stået og bestemt dem til at være hybrider sammen med Kenneth tidligere.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil