DK Nadezhda's Kuld F - 11 dage gamle s. 2
DK Nadezhda's Kuld F - 11 dage gamle s. 2
Synes lige jeg ville vise billeder fra i dag
Først den umiddelbare kønsfordeling:
1 - Lys rø pige
2 - Lys rø pige
3 - Lys sø pige
4 - Mørk pige
5 - Agouti pige
6 - Mørk pige
7 - "Mellem" pige - Tortie?
8 - Mørk pige -Tortie?
9 - Agouti dreng
10 - Mørk agouti dreng
11- Mørk agouti dreng
12 -Mørk agouti dreng
13 - Lys rø dreng
14 - "Mellem" dreng
Især 7 og 8 var lidt en "surprise" :lol: jeg vidste ikke Kali er tortie - det gemmer hun riiiimelig godt :lol:
Men der er to som har små pletter over hele kroppen, så tror sørme de er tortie
og hvad sker der lige for alle de lyse? jeg har ikke bestilt offwhite :lol: de rødøjede lyse kan dog også være rødøjet DF Sølvgrå, men den sortøjet lyse dreng kan næsten kun være offwhite :lol:
Først den umiddelbare kønsfordeling:
1 - Lys rø pige
2 - Lys rø pige
3 - Lys sø pige
4 - Mørk pige
5 - Agouti pige
6 - Mørk pige
7 - "Mellem" pige - Tortie?
8 - Mørk pige -Tortie?
9 - Agouti dreng
10 - Mørk agouti dreng
11- Mørk agouti dreng
12 -Mørk agouti dreng
13 - Lys rø dreng
14 - "Mellem" dreng
Især 7 og 8 var lidt en "surprise" :lol: jeg vidste ikke Kali er tortie - det gemmer hun riiiimelig godt :lol:
Men der er to som har små pletter over hele kroppen, så tror sørme de er tortie
og hvad sker der lige for alle de lyse? jeg har ikke bestilt offwhite :lol: de rødøjede lyse kan dog også være rødøjet DF Sølvgrå, men den sortøjet lyse dreng kan næsten kun være offwhite :lol:
Senest rettet af burrus 18. mar 2010 17:56, rettet i alt 1 gang.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
nej jeg plejer ikke lige at gå efter tortie :lol: men Kali gemmer det godt åbenbart :lol:
Pia B
-
hvor er de dejlige
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Det ser spændende ud, Pia.
Håber lidt, der er en lille gut i kuldet, som jeg falder for - for så har jeg et navn til ham - hvis jeg skal have en pige, kræver det lige lidt mere hjerneaktivitet
Håber lidt, der er en lille gut i kuldet, som jeg falder for - for så har jeg et navn til ham - hvis jeg skal have en pige, kræver det lige lidt mere hjerneaktivitet
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
Så fik jeg lige pillet lidt igen :oops: :lol:
umiddelbart er alle de "mørke" sølvgrå varianter +/-umbrouse (kan jeg ikke se endnu) - så dem er der vist en del af :lol:
så er der mindst en tortie - og hun ser mig faktisk umiddelbart ud til at være sort sølv / Sølvsort tortie, men det kan også være hoftepletterne som er gemt....
så umiddelbart 9 sølvgrå +/- umbrouse - og jeg skal ikke kunne sige om de er Sgsg eller SgSg endnu...
1 sortsølv / sølvsort tortie
og så de 4 lyse - tja de er stadig HELT lyse, så silverdove kan de vel ikke være? (kan ikke huske hvornår silverdove får pigment?
den sortøjede helt lyse må næsten være offwhite. utroligt der ingen zobel er kommet faktisk :lol: men det klager jeg bestemt ikke over! :)
tager enkeltbilleder af dem alle på søndag hvor de er en uge :D
umiddelbart er alle de "mørke" sølvgrå varianter +/-umbrouse (kan jeg ikke se endnu) - så dem er der vist en del af :lol:
så er der mindst en tortie - og hun ser mig faktisk umiddelbart ud til at være sort sølv / Sølvsort tortie, men det kan også være hoftepletterne som er gemt....
så umiddelbart 9 sølvgrå +/- umbrouse - og jeg skal ikke kunne sige om de er Sgsg eller SgSg endnu...
1 sortsølv / sølvsort tortie
og så de 4 lyse - tja de er stadig HELT lyse, så silverdove kan de vel ikke være? (kan ikke huske hvornår silverdove får pigment?
den sortøjede helt lyse må næsten være offwhite. utroligt der ingen zobel er kommet faktisk :lol: men det klager jeg bestemt ikke over! :)
tager enkeltbilleder af dem alle på søndag hvor de er en uge :D
Pia B
-
Glæder mig helt vildt til at se enkeltbilleder i morgen!!!
Og enig - det er slet, slet, slet ikke nemt at vælge!
Og enig - det er slet, slet, slet ikke nemt at vælge!
Knus Christina
nej slet ikke fordi I allesammen skal gå og vente på jeg får valgt den jeg selv vil beholde :lol: :oops: men heldigvis skal jeg nok bombardere med billeder, så ventetiden måske bliver lidt kortere :D :lol:
Pia B
så fik jeg styr på kønnene - utroligt nok, så er det kønnene fordelt 50/50 :shock:
7 drenge og 7 piger :lol:
1 - Sortøjet lys pige - offwhite går jeg ud fra
2 - Rødøjet lys pige - rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
3 - Rødøjet lys pige - rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
4 - Mørk tortie pige - Sølvsort Tortie umiddelbart, medmindre hun er sølvgrå, og tortie pletterne dækker over hoftepletterne
5 - lys sølvgrå pige
6 - mørk sølvgrå pige
7 - mørk sølvgrå pige
8 - Mørk sølvgrå dreng
9 - Mørk sølvgrå dreng
10 - Lys sølvgrå dreng
11 - Lys sølvgrå dreng
12 - Lys sølvgrå dreng
13 - Mørk Sølvgrå dreng
14 - Rødøjet lys dreng rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
Jeg kan ikke se på de sølvgrå om de er SgSg eller Sgsg og med eller uden umbrouse.
dog tror jeg de lyse er SgSg og de mørke er Sgsg som udgangspunkt +/- umbrouse
7 drenge og 7 piger :lol:
1 - Sortøjet lys pige - offwhite går jeg ud fra
2 - Rødøjet lys pige - rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
3 - Rødøjet lys pige - rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
4 - Mørk tortie pige - Sølvsort Tortie umiddelbart, medmindre hun er sølvgrå, og tortie pletterne dækker over hoftepletterne
5 - lys sølvgrå pige
6 - mørk sølvgrå pige
7 - mørk sølvgrå pige
8 - Mørk sølvgrå dreng
9 - Mørk sølvgrå dreng
10 - Lys sølvgrå dreng
11 - Lys sølvgrå dreng
12 - Lys sølvgrå dreng
13 - Mørk Sølvgrå dreng
14 - Rødøjet lys dreng rø offwhite eller rø sølvgrå tror jeg
Jeg kan ikke se på de sølvgrå om de er SgSg eller Sgsg og med eller uden umbrouse.
dog tror jeg de lyse er SgSg og de mørke er Sgsg som udgangspunkt +/- umbrouse
Pia B
-
det kan jeg heller ikke helt endnu. nogle kan jeg jo skelne fra hinanden, men lige pt. er alle de "mørk sølvgrå dreng" bare en tilfældig.Tine Clausen skrev:Er du gal hvor må det være besværligt at holde styr på alle de farver! :o Hvordan kan du huske hvilken én du kaldte nummer 1 osv.?
Glæder mig til at se billeder af de små :lol:
Fra i morgen får de der er ens hver sin farve tusch, så jeg kan skelne dem :)
Pia B