Vinterhvide unger født

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Besvar
MonaRosenlund

Vinterhvide unger født

Indlæg af MonaRosenlund » 18. maj 2010 09:04

Hamsterloen's Darling har i nat født et stort kuld vinterhvide hamster babyer  :D  Det er vildt spændende, da det er "vores" første kuld  :)  Gode råd modtages gerne hehe  :D  Hvis der er nogle derude, der søger en vinterhvid, kan I også bare skrive, da ingen er reserverede... De er ægte og forældrene har begge stamtavler...  :wink:

P.s. Vi bor på Fyn tæt ved Odense... Hvis nogen er interesseret i en baby  :wink:

kwo

Indlæg af kwo » 18. maj 2010 11:21

Hvem er forældrene, og hvad farve er de?  :)
Kenneth Worm

MonaRosenlund

Indlæg af MonaRosenlund » 18. maj 2010 11:26

Forældrene er Hamsterloen's Darling og Hamsterloen's Herkules  :wink:  Darling er pearl og Herkules safir  :D Måske du er interesseret?  :wink:

Loan

Indlæg af Loan » 18. maj 2010 19:06

Det kunne godt ske jeg var interesseret hvis der kommer en pearl :D Pearl Saphir også meget gerne. Køn er ligegyldigt :D
Hilsen
Loan Vejby

kwo

Indlæg af kwo » 19. maj 2010 21:29

MonaRosenlund skrev:Forældrene er Hamsterloen's Darling og Hamsterloen's Herkules  :wink:  Darling er pearl og Herkules safir  :D Måske du er interesseret?  :wink:
Må nok hellere holde mig i skindet og nøjes med dem jeg har. :)
Kenneth Worm

MonaRosenlund

Indlæg af MonaRosenlund » 19. maj 2010 21:51

kwo skrev:
MonaRosenlund skrev:Forældrene er Hamsterloen's Darling og Hamsterloen's Herkules  :wink:  Darling er pearl og Herkules safir  :D Måske du er interesseret?  :wink:
Må nok hellere holde mig i skindet og nøjes med dem jeg har. :)
Hihi du må sige til, hvis du ombestemmer dig...  :wink:

MonaRosenlund

Indlæg af MonaRosenlund » 19. maj 2010 21:51

Loan skrev:Det kunne godt ske jeg var interesseret hvis der kommer en pearl :D Pearl Saphir også meget gerne. Køn er ligegyldigt :D
Det er noteret  :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. maj 2010 09:48

ihhh en pearl ville godt nok være fristende
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

MonaRosenlund

Indlæg af MonaRosenlund » 22. maj 2010 09:55

darkangel87 skrev:ihhh en pearl ville godt nok være fristende
Hihi ja, sådan nogle små hammier er altså fristende  :D Håber der kommer nogle pearl ud af det, men indtil videre har jeg lidt svært ved at se, hvilke farver de bliver...  :wink:

Besvar