Hej Hamsterland.dk
Da jeg igår var ude at hente nogle langhårede Guldhamster, ville jeg egenlig gerne hvide. Hvad ville i given for dem?
Selvf. med stamtavle, søde tamme osv...
LANGHÅRET;D
Hvad synes i at man skal sælge ungerne for??!
-
-
Re: Hvad synes i at man skal sælge ungerne for??!
Jeg mener når jeg skal begynde at avle hvad tar man for unger?
Den gængse pris virker til at være 100kr. (nogle giver stamtavlen med og andre opkræver et symbolsk beløb for stamtavlen, men da det er blevet meget billigt at få stamtavlerne så kan det dårlidt svare sig ikke at give dem med) Det plejer at sikre at du finder fornuftige købere.
Men man kan også godt få en rimelig fornæmmelse ud fra den kontakt man har med køberen. Og hvis man vil være helt sikker kan man altid stille et par spørgsmål for at sikre sig at de er seriøse og vil behandle ungerne godt.
Men man kan også godt få en rimelig fornæmmelse ud fra den kontakt man har med køberen. Og hvis man vil være helt sikker kan man altid stille et par spørgsmål for at sikre sig at de er seriøse og vil behandle ungerne godt.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.