Munch Hamsters kuld B [Kinesisk hamster]

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Besvar
Saharaspunk
Indlæg: 283
Tilmeldt: 13. maj 2010 16:49

Munch Hamsters kuld B [Kinesisk hamster]

Indlæg af Saharaspunk » 13. jan 2012 22:45

Da mit oprindelige kuld B mellem Xiau gou shi og Tai Chi ikke blev til noget, har Satomis og jeg fået aftalt at prøve at sætte Tai Chi sammen med Kublai Khan her i januar. Pia var på besøg i weekenden (17-12-11 - 18-12-11) og vi fik aftalt at prøve at sætte Tai Chi sammen med Kublai, da Chi og Xiau gou shi jo ikke ville lave unger sammen. Satomis kunne ikke helt se hvordan Kublai kunne komme ind i avlen og jeg ville gerne have et kuld på Tai Chi - dog ikke med Bob, da deres søskende allerede har lavet et kuld, eller det er Pia vej, så for at få bredere gendiversitet på, blev vi enige om, at prøve med Tai Chi og Kublai.
Da jeg skal til Aalborg i uge 4, passede det fint med, at Chi kunne komme til Aalborg nu og så sætter Pia dem sammen medio januar, så jeg ikke skal rejse med en alt for højdrægtig hamster eller et nyfødt hamsterkuld. :)

Det bliver spændende at se hvad Kublai og Chi kan lave sammen! Kublai har jo før lavet helt hvide unger (BEW), og da hollænderne også forhåbentlig kan lave dette, vil det jo være oplagt at få lavet et kuld med en af de danske for at få mere diversitet på. Forhåbentlig vil det lykkes! :)

Kublai:
Billede

Tai Chi:
Billede

De to blev sat sammen d. 10. januar hos Pia og nu går vi spændt og venter på om hun er blevet drægtig eller ej! :mrgreen:

Billeder fra sammensætningen - taget af Pia:
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Der er lukket for reservationer på hunner.

Besvar