Lindes første kuld
Lindes første kuld
Jeg satte Malthes Louisiana og Fredrik sammen i søndags og hun viser absolut ingen tegn på brunst i dag, så det ser ud til at der er et kuld guldhamsterunger på vej - de skulle gerne komme den 12. juni - ih hvor jeg glæder mig :D
Lullu har også taget 8 g på siden søndag ifølge min køkkenvægt ...
Malthes Louisiana er: A_ bb E_ ll P_ U_
Fredrik er: A_ E_ ll P_ U_
Der er en del spørgsmål ved hvad de egentlig bærer, det bliver spændende om der kommer nogle overraskelser eller alle bliver langhåret gylden +/- Umbrouse
Lullu har også taget 8 g på siden søndag ifølge min køkkenvægt ...
Malthes Louisiana er: A_ bb E_ ll P_ U_
Fredrik er: A_ E_ ll P_ U_
Der er en del spørgsmål ved hvad de egentlig bærer, det bliver spændende om der kommer nogle overraskelser eller alle bliver langhåret gylden +/- Umbrouse
- Vedhæftede filer
-
- Frederik og Louisiana
- dafrederikmdtelullu035-1.jpg (110.91 KiB) Vist 6890 gange
Så skulle Lullu være 12 dage henne og har nu taget 20 g på - man begynder at kunne ane lidt mave på hende.
Den vordende mor er dog stadig ekstremt aktiv, så at sidde stille til en fotosesion passer hende ikke lige i dag!
Den vordende mor er dog stadig ekstremt aktiv, så at sidde stille til en fotosesion passer hende ikke lige i dag!
- Vedhæftede filer
-
- Den flotte far var meget mere samarbejdsvillig
- flottefredrik.jpg (97.39 KiB) Vist 6872 gange
-
- Er han ikke skøn?
- flottefredrik2.jpg (77.97 KiB) Vist 6872 gange
-
- Et øjebliks ro i buret. Lidt mave?
- Lullu12dage.jpg (104.42 KiB) Vist 6872 gange
-
- stilstand på sin flying saucer
- Lullu12dage2.jpg (103.43 KiB) Vist 6872 gange
-
-
tillykke med ungerne

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Ja, de mørke kan være gyldne, zobel, sorte, chokolade eller sølvgrå (de typiske farver - har ikke lige tjekket dine hamsteres gener).
De gyldne og sølvgrå vil have lyse pletter på hofterne - og lyse maver på længere sigt.
De lyse kan være creme, cinnamon, dove, mink - de får først farve senere.
Læg mærke til øjenfarven - den siger meget lige nu. Er nogle af dem rødøjede? Det er de, hvis du ikke kan se øjnene inde bag huden.
(sorte kan man se tydeligt, røde kan man ikke se, brune som hos chokolade og rust ses svagt)
De gyldne og sølvgrå vil have lyse pletter på hofterne - og lyse maver på længere sigt.
De lyse kan være creme, cinnamon, dove, mink - de får først farve senere.
Læg mærke til øjenfarven - den siger meget lige nu. Er nogle af dem rødøjede? Det er de, hvis du ikke kan se øjnene inde bag huden.
(sorte kan man se tydeligt, røde kan man ikke se, brune som hos chokolade og rust ses svagt)