Det er nu en måneds tid siden at Diva flyttede fra sit sidste kuld og siden er hun kommet sig helt og har det i dag bedre end nogensinde før

Jeg håber, at Diva har lært af sit sidste kuld, så det denne gang kommer til at gå bedre for hende og ungerne (og ellers er Junior helt klar til at gå ind og hjælpe igen).
Diva er Pearl (Dd Pepe) og Junior er Agouti (Dd), så er der er mulighed for unger i alle fire farver

Jeg forsøgte at sætte Diva ind til junior i nat, men det var damen bestemt ikke i humør til! Hun skyndte sig ind i hans græskarhus og sad så der inde og skreg og slog med potterne, når Junior forsøgte at komme ind til hende. Han forsøgte ihærdigt at mande sig op, men måtte til sidst opgive og kom hen til mig og sendte mig bedende øjne. Så jeg satte hystaden (=Diva) tilbage i hendes eget bur igen.
Men håber at de i løbet af det par dage finder ud af at gå sammen. De havde det rigtigt hyggeligt sidst og det skal de nok finde ud af igen. Og mon så ikke snart Junior får lov til at vise sig som en mand og maven begynder at vokse på Diva? Glæder mig