Bonuskuldet II (Roborovski)
Bonuskuldet II (Roborovski)
Far: kwo's Noah
Creme
Født 27. januar 2012
Mor: kwo's Angel
Creme
Født 27. januar 2012
Født d. 20. april 2013
Da vi overtog Angel og Noah fik vi at vide at Angel nok var drægtig, men gjorde ikke noget da vi selv havde planlagt kuld med dem. Desværre viste det sig at Angel var så langt inde i drægtigheden at hun fødte under transporten, men dette har hun heldigvis klaret fint.
Alle ungerne vil få Kenneths opdrætternavn, men vi vil stå for deres opvækst.
Stamtavle kan ses her: http://donaus.dk/litter.php?url=robo-bonuskuld2
Alle ungerne vil blive håndteret flere gange dagligt, og der vil medfølge DHF stamtavle, lille madpakke samt råd og vejledning i hele hamsterens levetid.
Det er muligt at lave en reservation ved at sende en mail til contact@donaus.dk
Creme
Født 27. januar 2012
Mor: kwo's Angel
Creme
Født 27. januar 2012
Født d. 20. april 2013
Da vi overtog Angel og Noah fik vi at vide at Angel nok var drægtig, men gjorde ikke noget da vi selv havde planlagt kuld med dem. Desværre viste det sig at Angel var så langt inde i drægtigheden at hun fødte under transporten, men dette har hun heldigvis klaret fint.
Alle ungerne vil få Kenneths opdrætternavn, men vi vil stå for deres opvækst.
Stamtavle kan ses her: http://donaus.dk/litter.php?url=robo-bonuskuld2
Alle ungerne vil blive håndteret flere gange dagligt, og der vil medfølge DHF stamtavle, lille madpakke samt råd og vejledning i hele hamsterens levetid.
Det er muligt at lave en reservation ved at sende en mail til contact@donaus.dk
Re: Bonuskuldet II (Roborovski)
Hvor er de fine
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Tillykke med det nye kuld
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Jeg vil følge disse unger.
(så dem jo først)
(så dem jo først)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
Hvor er de fine allerede
Tillykke, hvor er det nogle fine rejer
Jeg kan se at jeg har glemt at opdaterer herinde
2 døgn gamle:
3 døgn gamle:
Både Angel og Noah passer rigtig godt på dem. Når jeg åbner ned til ungerne plejer Angel at komme løbene derhen og stå på vagt, og det er tydeligt at se at hun passer rigtig godt på dem
2 døgn gamle:
3 døgn gamle:
Både Angel og Noah passer rigtig godt på dem. Når jeg åbner ned til ungerne plejer Angel at komme løbene derhen og stå på vagt, og det er tydeligt at se at hun passer rigtig godt på dem
-
6 døgn gamle:
De begynder at have fået noget mere pigment, og deres charmerende øjenbryn begynder at titte frem
De begynder at have fået noget mere pigment, og deres charmerende øjenbryn begynder at titte frem
-
Hvor er de kære.
Sødt man begynder at kunne se deres øjenbryn
Sødt man begynder at kunne se deres øjenbryn
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk