Lindes Vinter D-kuld
Lindes Vinter D-kuld
Ja så er det blevet tiden for at Diva skal være mor for fjerde og sidste gang, inden hun fylder et år i september og går på velfortjent pension.
kwo's Diva er en skøn pige, som til fulde forstår at leve op til sit navn!
Hun har to personligheder: Ind imellem synes hun det er noget så hyggeligt at snakke og blive nusset, i andre perioder er hun en være gnaven pige, som man ikke lige skal stikke fingrene ned til! Men jeg holder nu af hende som hun er
Hendes partner er også denne gang Johnny:
kwo's Belozersk aka Johnny er den dreng, som Kenneth har været så sød at hjælpe mig med, efter at sagen med hybriderne kom frem. Johnny er en sær lille fyr, som konstant smider sig om på ryggen og skriger, hvis man skulle finde på at åbne for lågen til hans bur, give ham mad, skifte hans vand eller lignende. Han er en ægte lille skriger
Johnny er en ældre herre og han er som han er og synes ikke at der er nogen grund til at lave om på ham, så i det daglige får han lov til at passe sig selv i sit bur.
Diva og Johnny var sidst et godt partnerskab, hvor Diva hurtigt blev drægtig og fik Chip og Chap. Jeg håber, at de også denne gang hurtigt vil finde ud af det sammen.
I aften har jeg for første gang forsøgt at sætte dem sammen, men kære Diva syntes bestemt ikke at det var nogen god ide og angreb Johnny flere gange, så endte med at skille dem ad igen. Men må bare fortsætte med at prøve og mon ikke Diva så på et tidspunkt synes at en herre er en ganske god ide at bo sammen med.
Så nu håber jeg snart de er at finde i samme bur og ligger og putter, ligesom sidst de gik sammen
PS: Jeg har fortalt Diva, at vi er flere der gerne ser at hun nedkommer med en håndfuld unger, så vi kan få nogle flere vinterhvide opdrættere i gang
kwo's Diva er en skøn pige, som til fulde forstår at leve op til sit navn!
Hun har to personligheder: Ind imellem synes hun det er noget så hyggeligt at snakke og blive nusset, i andre perioder er hun en være gnaven pige, som man ikke lige skal stikke fingrene ned til! Men jeg holder nu af hende som hun er
Hendes partner er også denne gang Johnny:
kwo's Belozersk aka Johnny er den dreng, som Kenneth har været så sød at hjælpe mig med, efter at sagen med hybriderne kom frem. Johnny er en sær lille fyr, som konstant smider sig om på ryggen og skriger, hvis man skulle finde på at åbne for lågen til hans bur, give ham mad, skifte hans vand eller lignende. Han er en ægte lille skriger
Johnny er en ældre herre og han er som han er og synes ikke at der er nogen grund til at lave om på ham, så i det daglige får han lov til at passe sig selv i sit bur.
Diva og Johnny var sidst et godt partnerskab, hvor Diva hurtigt blev drægtig og fik Chip og Chap. Jeg håber, at de også denne gang hurtigt vil finde ud af det sammen.
I aften har jeg for første gang forsøgt at sætte dem sammen, men kære Diva syntes bestemt ikke at det var nogen god ide og angreb Johnny flere gange, så endte med at skille dem ad igen. Men må bare fortsætte med at prøve og mon ikke Diva så på et tidspunkt synes at en herre er en ganske god ide at bo sammen med.
Så nu håber jeg snart de er at finde i samme bur og ligger og putter, ligesom sidst de gik sammen
PS: Jeg har fortalt Diva, at vi er flere der gerne ser at hun nedkommer med en håndfuld unger, så vi kan få nogle flere vinterhvide opdrættere i gang
-
-
Re: Lindes Vinter D-kuld
Har talt endnu et alvorsord med Diva og fortalt hende at hun ligeså godt kan acceptere Johnnys tilstedeværelse og efter lidt flere skænderier mellem de to valgte hun i stedet at koncentrere sig om det nye, fælles bur. Så han fik fred fra hendes tosserier og de ligger nu og sover i hvert deres hus i samme bur
Så nu er det bare at vente på at Diva kommer i kærlighedshumør
Så nu er det bare at vente på at Diva kommer i kærlighedshumør
Kom så små venner - lav en masse søde unger. Vi står på spring for at adoptere én af dem!
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Johnny og diva er i dag taget sammen på ferie i struer hvor de skal bo den næste halvanden uge imens jeg er i Alanya. Diva så straks ud til at falde til i hænderne på Louise
Jeg krydser fingre for at der kommer til at ske noget, så der snart kommer nogle små unger
Hav en god tur til Alanya!
Hav en god tur til Alanya!
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
-
Det går godt. Hende og Johnny enes. I går så Morten at de parrede Håber at hun bliver drægtig og får mange unger
Ja Diva og Johnny har jo været på ferie hos Louise og Morten de sidste 14 dage, så de kunne holde godt øje med dem mens jeg selv holdt ferie (Diva har det jo med at være ret hård, når hun ikke gider hannen længere!)annette gregersen skrev:hvordan går det med Diva??
Imens Diva har været afsted, har hun taget 8 gram på og kan tydelig mærke, at hun er blevet mere fast. Men som Louise skriver, så var der parring den anden dag. Så er ret spændt på om/hvornår der kommer unger.
Foreløbig er Johnny flyttet fra Diva og jeg satser på, at hun er drægtig. Ellers må han tilbage til hende igen
-
chlin skrev:Ja Diva og Johnny har jo været på ferie hos Louise og Morten de sidste 14 dage, så de kunne holde godt øje med dem mens jeg selv holdt ferie (Diva har det jo med at være ret hård, når hun ikke gider hannen længere!)annette gregersen skrev:hvordan går det med Diva??
Imens Diva har været afsted, har hun taget 8 gram på og kan tydelig mærke, at hun er blevet mere fast. Men som Louise skriver, så var der parring den anden dag. Så er ret spændt på om/hvornår der kommer unger.
Foreløbig er Johnny flyttet fra Diva og jeg satser på, at hun er drægtig. Ellers må han tilbage til hende igen
vi må vente med tålmodighed:)
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
Diva vejer stadig 56 gram så der er ikke sket noget der.
Til gengæld er hun virkelig i dårligt humør, skreg og var meget gal over at jeg tog hende op. Og det plejer at være et tegn på at hun er drægtig og snart skal være mor
Så nu håber jeg at jeg kender diva godt og har ret i der snart er unger i reden
Til gengæld er hun virkelig i dårligt humør, skreg og var meget gal over at jeg tog hende op. Og det plejer at være et tegn på at hun er drægtig og snart skal være mor
Så nu håber jeg at jeg kender diva godt og har ret i der snart er unger i reden
Hvad sker der hos dig, Christina!?!!?!?!? Vi er nysgerrige!
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere