kwo's Diva er en skøn pige, som til fulde forstår at leve op til sit navn!
Hun har to personligheder: Ind imellem synes hun det er noget så hyggeligt at snakke og blive nusset, i andre perioder er hun en være gnaven pige, som man ikke lige skal stikke fingrene ned til! Men jeg holder nu af hende som hun er
Hendes partner er også denne gang Johnny:

kwo's Belozersk aka Johnny er den dreng, som Kenneth har været så sød at hjælpe mig med, efter at sagen med hybriderne kom frem. Johnny er en sær lille fyr, som konstant smider sig om på ryggen og skriger, hvis man skulle finde på at åbne for lågen til hans bur, give ham mad, skifte hans vand eller lignende. Han er en ægte lille skriger

Johnny er en ældre herre og han er som han er og synes ikke at der er nogen grund til at lave om på ham, så i det daglige får han lov til at passe sig selv i sit bur.
Diva og Johnny var sidst et godt partnerskab, hvor Diva hurtigt blev drægtig og fik Chip og Chap. Jeg håber, at de også denne gang hurtigt vil finde ud af det sammen.
I aften har jeg for første gang forsøgt at sætte dem sammen, men kære Diva syntes bestemt ikke at det var nogen god ide og angreb Johnny flere gange, så endte med at skille dem ad igen. Men må bare fortsætte med at prøve og mon ikke Diva så på et tidspunkt synes at en herre er en ganske god ide at bo sammen med.
Så nu håber jeg snart de er at finde i samme bur og ligger og putter, ligesom sidst de gik sammen
PS: Jeg har fortalt Diva, at vi er flere der gerne ser at hun nedkommer med en håndfuld unger, så vi kan få nogle flere vinterhvide opdrættere i gang