Bork's D-kuld- Padrino & Victoria
Bork's D-kuld- Padrino & Victoria
Så kan jeg glædeligt præsentere mit D-kuld, som kommer til at foregå i forår/ sommer 2014 og bliver imellem Kolds Victoria og Tristar Padrino. Formålet med kuldet bliver at lave flotte typede guldhamsterunger i cremevarianter med og uden skimmel. Egentlig ville jeg gerne vente lidt med dette kuld, men vælger at lave det nu, for at opdrættere i Norge kan få mulighed for at få skimmel, da de ikke har det i landet
Kold's Victoria er venligst udlånt af Kold's opdræt og er langhåret zobel skimmel Victoria er en super dejlig pige, som er niece til min skimmel han Liam
Faderen til kuldet bliver Tristar Padrino, som jeg har fået hjem fra England. Padrino er super smuk, og har et dejligt temperament!
Jeg glæder mig ualmindelig meget til dette kuld, da jeg er sikker på at ungerne ikke nok med godt temperament, også bliver ubeskriveligt smukke!
Kold's Victoria er venligst udlånt af Kold's opdræt og er langhåret zobel skimmel Victoria er en super dejlig pige, som er niece til min skimmel han Liam
Faderen til kuldet bliver Tristar Padrino, som jeg har fået hjem fra England. Padrino er super smuk, og har et dejligt temperament!
Jeg glæder mig ualmindelig meget til dette kuld, da jeg er sikker på at ungerne ikke nok med godt temperament, også bliver ubeskriveligt smukke!
-
-
Re: Bork's C-kuld- Padrino & Victoria
Sikke nogle dejlige størrelser! Det kan kun blive nogle skønne unger!
-
Super smukke forældre! Jeg glæder mig til at se ungerne
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Armen altså
Der kan KUN komme gudesmukke unger fra de to der! Glæder mig til at følge med
Der kan KUN komme gudesmukke unger fra de to der! Glæder mig til at følge med
Selv om jeg ikke skal have en guldhamster, så bliver det spændende at se hvad de to kan lave sammen, for de er smukke begge to
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Re: Bork's D-kuld- Padrino & Victoria
Kuldet her bliver udskudt et par måneder, så det bliver i stedet mit D-kuld
Så vil jeg snart igang med mit D-kuld Det blev udskudt et par måneder, men da jeg allerede nu kender fremtiden til alle ungerne fra mit C-kuld, kan jeg sætte kuldet igang før jeg havde ventet. Jeg glæder mig så ubeskriveligt meget til dette kuld, specielt fordi der kommer skimmel, og så med min ekstremt lækre Padrino!
-
De unger kan kun blive for lækre godt kuldet snart sættes i gang
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Uhh, glæder mig så meget til at se om der kommer en zobel skimmel til mig
Bum bum. Guldhamsterkuld må bare ikke gå som forventet hos mig. Victoria fødte i går dag 17, fem unger. Den ene var dødfødt og i morges var der endnu to døde unger. Tilbage er nu to unger og den ene er lidt mærkeligfarvet lillaagtig på underkroppen, så jeg er forberedt på at jeg kan miste i hvert fald den ene unge mere. Tilgengæld klarer Victoria rollen som mor rigtig fint og ligger meget ved ungerne
-
Æv hvor er det trist
Håber for dig at den sidste (gerne begge to) overlever
Håber for dig at den sidste (gerne begge to) overlever
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster
-
Er glad for at Victoria klarer det godt.
Håber at de begge klare det. Krydser fingere
Håber at de begge klare det. Krydser fingere
-
Øv hvor træls. Godt at Victoria har det godt. Der er bare ikke noget værre når man har gode planer med et kuld.