Lindes IsáBella, som er Korthåret Dark Grey Tortie (A_ B_ dgdg E_ Ll P_ Toto). Bella er fra mit I kuld og en dejlig livlig og nysgerrig dame, som er vokset op til en skøn ung dame. Hun vil altid gerne ud at snakke og er sød og kærlig

Lindes Contador, Som er langhåret Cinnamon (Aa B_ Dg_ E_ ll pp). Contador er fra mit B-kuld og er derfor efterhånden en ældre herre. Men det mærker man ikke på ham, der er fuld af liv og nysgerrighed i ham og han virker glad og godt tilpas med sit besøg her hos mig. Contador er kuldbror til min egen Gandalf og de to kan bestemt ikke lyve sig fra at de er brødre - er helt forundret over hvor meget de to ligner hinanden af natur <3
Contador er udlånt af Annette Gregersen (Sitanes Opdræt) - tusind tak fordi du ville give mig den mulighed
Formål med kuldet:
- At forene to hamstere, som begge har en dejlig og menneskevenlig personlighed
- At få det rødøjede gen ind på min Dark Grey linje, så jeg kan lave Lilac
Forventninger:
- 50% langhåret, 50% korthåret (langhårsbærere)
- Gyldne. Gule hanner og gylden tortie hunner
- Alle unger vil som minimum være Dgdg og Pp. Er jeg heldig kommer der dgdg og pp.
- Derudover er det muligt at de to har andre fælles gener, så der vil kunne komme sort, chokolade, rust/brunøret, creme.

Contador kom med mig hjem ifm. hamstertræffet i søndags og har så været på et par dates med IsáBella. I dag var så dagen hvor hun overgav sig til hans charme.
Hvis det lykkes i første forsøg vil der være unger den 20. marts