Den. 3 Januar parrede Bork`s Eve & Hamsterhusets Baloo. Der forventes at der kommer unger d. 19 Januar.
Der vil komme unger i kort og langhåret med og uden satin. Farverne i kuldet vil være creme (moren) og zobel (faren).
Der vil medfølge:
Stamtavle
Foder til den første tid.
Ungerne bliver snakket med fra de er helt små og vil derfor blive vænnet til at være i hænder. Der er mulighed for og følge med på vores facebookside eller ringe til os og hører nærmer https://www.facebook.com/KoldsHamsterop ... page_panel
Bork`s Eve
Hamsterhusets Baloo
Guldhamster Kuld 3 (Eve & Baloo)
-
-
Re: Guldhamster Kuld 3 (Eve & Baloo)
Jeg begynder nu og være sikker på at Eve er drægtig. Hun har taget 25 g på og er nu oppe på 225g. Regner med at hun føder på mandag d. 19.
-
Jeg begynder nu og være sikker på at Eve er drægtig. Hun har taget 25 g på og er nu oppe på 225g. Regner med at hun føder på mandag d. 19.
-
D. 20 Januar fødte Bork`s Eve 6 små unger.
Hun passer dem rigtig godt og ligger ved dem hele tiden.
Der kommer billeder ind af dem i morgen, lige nu synes jeg ar hun skal have lidt ro
Hun passer dem rigtig godt og ligger ved dem hele tiden.
Der kommer billeder ind af dem i morgen, lige nu synes jeg ar hun skal have lidt ro
Tillykke med de små
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
-
Ungerne er nu 2 dage gammel og de vokser rigtig godt.
-
Ungerne er nu 11 dage gammel og vokser godt.
Der er 2 zobeler, 3 creme og 1 creme satin i kuldet. Ind til videre se det ud til at de 2 zobeler og den 1 creme er hunner og de sidste 3 er hanner
Der er 2 zobeler, 3 creme og 1 creme satin i kuldet. Ind til videre se det ud til at de 2 zobeler og den 1 creme er hunner og de sidste 3 er hanner