Der er gået længe siden vi har kunnet haft den glæde at annoncere mine planer om at mit opdræt(Hamsterheaven) skal til at have vores første kuld i året 2015 og derved markere nye tider hos os! (men langt fra vores første kuld i tiderne! )
Første skal vi til Udstillingen i Valby, og så på første givet lejlighed efter, skal HAMSTERHEAVENS SARRAFINA, 3 farvet tortie (datter af FAITH TWILIGHT og BUSTER), parres med HAMSTERHEAVENS FREDE gylden ensfarvede . Der forventes at der kommer:-
50% gule hanner, båndet og ikke båndet
50% non-gule hanner, gylden, sorte båndet og ikke båndet
50% tortie herunder mulighed for 3 farvet tortier (selv. hunner) og båndet og ikke båndet
50% non-tortie hunner gylden, sort, båndet og ikke båndet,
Hvis formodet unger fra den kuld har interesse, kan du enten ringe til mig (Bodil) på 30400282 eller skrive en besked til hamsterheaven@private.dk eller pb herind på forummet. Billeder af begge forældre kan ses på facebook side 'Hamsterheaven' (indtil jeg kan regn ud hvordan jeg sætter dem her!!!)
Guldhamster Kuld '1' Sarrafina og Frede
-
Guldhamster Kuld '1' Sarrafina og Frede
Bodil, Hamsterheaven. Medlem DHF
-
Re: Guldhamster Kuld '1' Sarrafina og Fredes Unger
Sarrafina og Frede fik ikke mindre end 17 unger d. 19. februar 2015! Det var klar at en unge lige fra starten var dødfødt. men så var der 16 stykker, og nu, 5 dage efter, vi er stadig fuldtallig på 16 stykker dejlige farverig unger, alle sammen ser ud til at blive velskabt og af god størrelse. De alle sammen tager på i kraft at Sarrafina klare opgaven til UG+++
Der bliver taget nye billeder hver dag, og nu går udvikling så hurtig at man kan se forskel fra morgen til aften!
Der bliver taget nye billeder hver dag, og nu går udvikling så hurtig at man kan se forskel fra morgen til aften!
- Vedhæftede filer
-
- SARRAFINA & FREDES UNGER 24-02-2015
- IMG_8769 (240x230).jpg (69.31 KiB) Vist 7858 gange
Bodil, Hamsterheaven. Medlem DHF
-
Re: Guldhamster Kuld '1' Sarrafina og Frede
Tillykke med det store kuld
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tillykke med kuldet
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Tillykke - sikke en bunke babyer! Håber, de alle klarer sig fint.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere