Et kuld, der har været længe ventet

Alle lever stadig i bedste velgående, og de er SÅ dejlige!

Alle er sortøjede..
Og og og og og og - gabebillede!!!

Hopiw skrev:Jamie er far til Lucifer og Lumi, så han burde meget gerne være Ppcontraria skrev:da der ingen rødøjet er tror jeg godt du kan skrive at jamie er PP![]()
Men det var da en utrolig spændende parring. Glæder mig til at se en masse sølvgrå tortier :oops:
IhhHamsterMiaah skrev:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Hvor ER de søde ! <3
Havde også tænkt, på at skrive til dig, da jeg i går så på Goldies side at der var kommet et B-kuld, men nej hvor er de dejligeog så 12?!
:D
Og kan se nogen har sorte aftegninger?![]()
Hvilke farver kan der egentlig komme?
Jaa, håber, der kommer masser af DK-Nadezhdas Miss Duffy'er!!!Hopiw skrev:Jamie er far til Lucifer og Lumi, så han burde meget gerne være Ppcontraria skrev:da der ingen rødøjet er tror jeg godt du kan skrive at jamie er PP![]()
Men det var da en utrolig spændende parring. Glæder mig til at se en masse sølvgrå tortier :oops:
Kan ikke finde hoved og hale i det du skriver.contraria skrev:cd genet giver røde øjne.. så når vi udelukker at lumi og lucifer er Sg, så er der næsten kun (med 95%) cdcd genet tilbage.
og jamie har med to pp tøser kun laver Pp unger og i popsy's kuld er der kun de 4 hvide som er rød øjet så med
5+12+7 sort øjet
er sansynligheden for p minimal.
bemærk det understregedeUnger og ungdyr har forholdsvis lyse ører, men med alderen bliver de mørkere.
(pssst. ellers har jeg en til salgHamsterMiaah skrev:Hvis der kommer noget Hvidbåndet Sølvgrå, så er jeg solgt!