Fik lige et enkelt billede, ved jo i alle elsker billeder, så i skal da ikke snydes

Her på 6 dagen lever alle 11 unger i bedste velgående, ingen virker mindre end de andre

Fik lige en hel masse Billeder af Jasmin og ungerne, Jasmin kom i en dyb dyb søvn, så lod mig fotografere

Som i kan se på billederne er nogen af ungerne lysere end de andre, det blir så spændende at se hvilke farver de udvikler :)
Så fik jeg "malet" ungerne og taget nogen billeder af dem enkeltvis

Navnene ved billederne er ik de navne ungerne får,har ik lige besluttet helt hvad jeg gør endnu ang. navne, da jeg også på en måde syntes at det er tåbeligt at give dem navne hvis de ender med at "flytte" til dyrehandleren herfra. men er bare farven på tusch farven som er brugt til den pågældende hamster unge.
Så er ungerne 17 dage, har opgivet at male dem da Jasmin slikker det af ligeså hurtigt som jeg maler

Uhm elsker gulerødder

Dejligt med noget mad

HJÆLP hvor er der langt ned

Hold op hvor er mor´s hjul stort

Uhm skønt med lidt lækkert havregryn

Så blev vi trætte

11 dage gamle unger
Først et par "gruppe" Billeder :)

Så et par billeder af de 2 helt gyldne som er i kuldet, 1 hun og 1 han

Så billeder af ungerne enkeltvis, "med maler pletter"

Frk.RØD Hun HB sølv ?

Hr.GUL Han HB sølv ?

Frk.LILLA Hun HB Gylden ?

Frk.TURKIS Hun Gylden ?

Hr.SORT Han sølv ?

Hr.PINK Han HB sølv ? RESERVERET

Hr.GRØN Han HB sølv ?

Frk.LYS GRØN Hun sølv ?

Hr.BRUN Han Gylden ?

Frk.LYS LILLA Hun sølv ?

Frk.SMUKKE (farverne slap op) Hun HB sølv ?

Har sat ? ved farverne da jeg er lidt i tvivl om alle grå varianter kaldes sølv, nogen er meget lyse og andre meget mørke som i kan se

Så vil være meget taknemlig hvis i vil hjælpe mig med farverne

Så unger nu er fotografen her

Så lægger jeg mig til at sove

Lovede jo at i skulle få billeder i massevis, men der er nu intet så skønt som små dyrebørn som dier ved deres mor