Mamma Mia´s Kuld A, nye billeder FRE 26/12

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
AnnaR

Mamma Mia´s Kuld A, nye billeder FRE 26/12

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 00:23

9 unger kom til verdenen den 2 dec og er salgs klare den 30 dec.

Ungerne kommer alle til at have spanske navne.

Alle unger er sortøjede. 7 af dem er hvidbåndet sorte, hunnerne er også tortie. 2 er lyse.
Det ser ud til at der er 4 hunner og 5 hanner. Men det kan nå at ændre sig endnu, er dog 98% sikker. Nogle af ungerne bliver langhåret, jeg synes stadigt det er lidt svært at se.

Alfredo. HB off white. (måske langhåret)
Billede

Alfonso. HB creme. RESERVERET
Billede

Abel. HB sort. RESERVERET
Billede

Antonio. HB sort.
Billede

Armando. HB sort. (måske langhåret)
Billede

Abigail. HB sort tortie.
Billede

Amaya. HB sort tortie. RESERVERET
Billede

Angélica. HB sort tortie. (måske langhåret)
Billede

Anabel. HB sort tortie. RESERVERET
Billede

Fælles billeder:
Billede
Billede

6 dage gamle:
Billede

3 dage gamle, nu med ører  :love4:
Billede

1 dag gamle:
Billede

Forældrene: Hb dove tortie og langhåret hb sort.
Billede
Senest rettet af AnnaR 26. dec 2008 22:56, rettet i alt 27 gange.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 4. dec 2008 00:28

Kanon gode billeder af ungerne  :D

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 4. dec 2008 08:20

Hvor er det et godt billede af ungerne :D!
Ja, det ser ud til alle er sortøjede :)
Syntes dog ikke jeg kan se noget hvidt bånd på nogen af dem? :?
Det kommer nok i løbet af et par dage... :D

Tillykke med de små! :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 08:55

De er jo kun en dags gamle på de billeder, jeg regnede heller ikke med jeg kan se nogle farver før de er min 5 dage. Ved faktisk ikke hvornår man kan det.

Lisette

Indlæg af Lisette » 4. dec 2008 09:13

Jubii...jeg sagde der  var 9 stk :fest2:
Hvor er de små og søde, eller det bliver de :lol:
Glæder mig vildt til at se når der kommer pels på! :heart:

Lykke

Indlæg af Lykke » 4. dec 2008 09:25

Hvis de er sorte,  begynder de ret hurtigt at få pigment i huden. Jeg ved ikke om man så allerede der, vil kunne se at de ikke får pigment hvor båndet er.

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 10:33

Jeg er lidt spændt på at se om de bare alle bliver sorte, for ved ikke om der er andre muligheder når de er sort øjet, når man stadig ikke ved om hvad hannibal bærer på.  :roll:

Det eneste er at jeg bare ikke ser noget til Honey, hun kommer højst 4 gange ud i døgnet og tager en tår vand. Det var ikke ligesom din Belle, Lykke, der bare hele tiden var ude og løbe en tur i hjulet.

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 4. dec 2008 13:10

Nææ hvor er "mine børnebørn" fiine  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 4. dec 2008 13:28

AnnaR skrev:Jeg er lidt spændt på at se om de bare alle bliver sorte, for ved ikke om der er andre muligheder når de er sort øjet, når man stadig ikke ved om hvad hannibal bærer på.  :roll:

Det eneste er at jeg bare ikke ser noget til Honey, hun kommer højst 4 gange ud i døgnet og tager en tår vand. Det var ikke ligesom din Belle, Lykke, der bare hele tiden var ude og løbe en tur i hjulet.
Belle er jo også en dværghamster og er normalt meget vågen om dagen.
Mine guld-hunner bevæger sig ikke uden for buret mere end Honey. Jeg ved ikke, hvordan de gør om natten.

Ringling

Indlæg af Ringling » 4. dec 2008 17:28

Hun er meget hos ungerne her i starten.
Men når de er blevet lidt større - ca. 8-10 dage så begynder hun at blive lidt mere aktiv igen er jeg sikker på.

Tillykke med de små, de er rigtig fine!
Hilsen Lotte
Billede

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 18:55

NYE BILLEDER I FØRSTE INDLÆG!¨

Jeg skulle bare lige hen til computeren, og så blev Honey meget forskrækket. De står nemlig i samme rum. Talte lidt til hende og hun ville meget gerne ud. Kravlede lige ud i hånden på mig. Så fik hun en lille løbe tur mens jeg kiggede på ungerne.

Der er stadig 9 styks, og nogle af dem begynder at blive lidt mørke i huden. De bed hinanden, sikkert fordi de troede det var en pat, og så pev de!  :lol:

contraria

Indlæg af contraria » 4. dec 2008 18:59

AnnaR skrev:Jeg er lidt spændt på at se om de bare alle bliver sorte, for ved ikke om der er andre muligheder når de er sort øjet, når man stadig ikke ved om hvad hannibal bærer på.  :roll:

sort far+dove tortie mor = alle sort øjet

farverne vil være sort og sort tortie. overreskelser er så creme og chokolade samt brun øret creme(karamel)
de venligste hilsner amanda

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 19:02

contraria skrev:sort far+dove tortie mor = alle sort øjet

farverne vil være sort og sort tortie. overreskelser er så creme og chokolade samt brun øret creme(karamel)
Kan man se tortie på en creme?  :?  Hvis ikke er det da ikke en særlig snedig kombination jeg har lavet. Nå men det har ikke den store betydning, jeg elsker dem alle sammen!!!!!!  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 4. dec 2008 19:25

man kan ikke se gul på creme desværre
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

contraria

Indlæg af contraria » 4. dec 2008 19:29

nej tortie eller gul for den sags skyld kan ikke ses på creme variander.

nu det jo ikke bevist du går efter creme og tortie sammen så der jo ikke noget at gøre ved det hvis det er. du har jo gjordt dit for ikke at lave det, ved at parre med en ikke creme variant og så kan du ikke gøre mere. i DK har vi ikke rene sorte liner endnu, så det er rigtigt svært at være 120% sikker at der ikke kommer creme varianter i et kuld med tortie/gult
de venligste hilsner amanda

Besvar