så tog jeg lige nogle billeder i andledning af at de er en uge gamle.
en lille pige:D (på fælles billederne er dette den mærkeste af de lyse unger.
Jeg nystifiseres altså af denne farve. billedet viser farven, men kan ikke fange at den altså er en agoiti varian t
der er kindtegninger og pletter på hofterne
et lille sødt fællesbilled.
oppe fra og ned mod højre.
lys ? agouti Dreng
lys ? (umbrouse) Pige (hende som der er enkelt billet af)
Lys ? agouti Dreng
Sort Pige (har en vid underlig lige og symetrisk hagesmæk
de to piger søger helt klart nye hjem. drengene ser jeg stadig lige and, inden jeg beslutter mig for hvilken en jeg selv beholder.
de hotte chillies.... 1 uge gamle
de hotte chillies.... 1 uge gamle
de venligste hilsner amanda
de er alle sortøjede så cinnamon er det ikke.. :?Lykke skrev:Er det ikke bare en cinnamon?
Jeg har også en med pletter på hofterne - regner med der mangler pigment ved duftkirtlerne.
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
det skal nok blive spændende når de blir 14 dage og begynder at vise farve
Pia B
tja vent (u)tålmodigt til de er 14-21 dage så får du svaretcontraria skrev:Marias bud på hvad de 3 agouti unger kan være er:
2 brun øret sølvgrå
1 brun øret zobel.
men kan den vikelig godt være zobel når den har kindtegninger og hoftepletter :? :shock: :oops:
Pia B