Transport tilbydes

Hvis du søger eller kan tilbyde transport hjælp af hamstere, så opret en tråd her med ruten.
Låst
Lillejyde

Transport tilbydes

Indlæg af Lillejyde » 28. mar 2012 11:24

Hejsa jeg er en 24 årig kvinde
Jeg vil gerne tilbyde transport danmark rundt til hamster osv men har ikke kørekort eller bil.
Jeg er førtidpensionist og derefter er tog-bus-billetterne billige når der skal betales for billetter, og jeg har haft selv en hamster Juno Luna. Jeg har en fin stor gnaver transport-bur http://www.lux-shoppen.dk/transportkasse-std-p-115.html som er købt i lux-shoppen. Jeg sørger for den har det roligt og tilpas, og er ikke i nærheden af larmende genstande og børn osv :). Kontakt mig på min email helst da jeg checkker sjældent på dette forum: lillejyde@gmail.com
Mange venlige hilsener Sara

Jeg gør det gratis bare så længe billetter er betalte af den der bestiller transporten.
Senest rettet af Lillejyde 6. jul 2012 00:04, rettet i alt 3 gange.

Laeborg
Indlæg: 6782
Tilmeldt: 7. nov 2010 23:40

Indlæg af Laeborg » 5. jul 2012 23:38

Synes det er rigtig flot af dig, at du vil være andre behjælpelige med transporten. Thumb up!  :thumb:
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 6. jul 2012 00:08

Mange tak jeg synes det er trist der er ikke nogen som kan hjælpe med at få sit kommende hjem og osse når jeg ser opslag i transport, så derfor jeg tænke på, det er jo mere billiger for en pensionist end voksen.

Låst