Transport af hamster til Horsens

Hvis du søger eller kan tilbyde transport hjælp af hamstere, så opret en tråd her med ruten.
Låst
Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 4. jan 2014 13:04

Min dejlige Blondie er så heldig, at hun skal på date ved Aureus' Hamsteropdræt i Horsens, og derfor søges hjælp til transport.

Transporten kan være sidst i januar fra Fyn-Horsens, eller fra Valby-Horsens den 1. februar i forbindelse med udstillingen.

Er der nogen som kan hjælpe Blondie op til Lise i Horsens, vil jeg (og en trængende Blondie) blive RIGTIG glad :P

Billede

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af PiaH » 4. jan 2014 18:18

Jeg kan fra Odder eller Skanderborg til Horsens, så hvis nogen kunne fra dig og til Odder eller Skanderborg kan jeg tage over.
Fra mig og Zoo

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 6. jan 2014 07:43

Hej Pia

Tak for tilbudet :-)
Jeg kan ikke lige gennemskue hvad der bliver løsningen, jeg havde egentlig tænkt at tage Blondie med til Valby for at udstille hende igen, men hvis der dukker en transportmulighed op før det, og ingen der kan hjælpe fra Valby, så bliver det sådan. Så dropper jeg udstillingen.

Nogen der kan hjælpe fra mig - omkring Nyborg og til Odder eller Horsens sidst i januar?

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Luna » 6. jan 2014 09:31

Jeg kan tage med til Herning :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af chlin » 6. jan 2014 11:08

Jeg kan måske tage hende med fra odense sidste uge i januar og til Skjern.
Her vil hun så skulle bo et par dage til jeg skal til horsens og aflevere et par hamstere der skal videre til udlandet.

Alternativ:
Med Nikoline hjem efter valby og så skal jeg/vi så mødes igen med nogen i Horsens efter weekenden og modtage et par dyr
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 6. jan 2014 11:40

Umiddelbart lyder dine forslag, Christina, bedst. Lad mig høre fra dig om du får mulighed for at transportere fra Odense sidst i januar. Vi kan sagtens køre til Odense med hende, til et aftalt sted, blot først efter kl 14-15 stykker i hverdagene. Weekenderne er selvølgelig intet problem.

Ellers må jeg tage hende med til Valby, så Nikoline kan tage hende derfra :)

Hvis hun skal overnatte, har I så en kasse/ekstra bur hun kan låne?

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af chlin » 7. jan 2014 15:31

Beklager, men jeg roder rundt i weekenderne.
Det er den 23. og 27. januar jeg skal til Horsens... Så tilbuddet jeg kom med hænger desværre ikke sammen...

MEN hvis Blondie kan komme til min veninde i Odense den 15. sidst på eftermiddagen, så tror jeg hun kan komme med op til mig og bo og så derfra til Horsens.
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 7. jan 2014 16:14

Tak Christina, det er helt i orden :)

Jeg prøver lige at finde ud af hvordan det hele kan lykkedes :) Er stadig ikke 100% sikker på at jeg kommer med til Valby den 1. februar. Men det haster jo med at finde ud af det efterhånden :|

Jeg vender snart tilbage :)

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 8. jan 2014 08:59

Christina, jeg vil meget gerne tage imod dit tilbud, og køre Blondie til din veninde i Odense den 15. sidst på eftermiddagen :)

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: Transport af hamster til Horsens

Indlæg af Fyrsting » 9. jan 2014 07:39

Nå det ser ud til at jeg bliver nødt til at se om nogen kan transportere Blondie til Horsens, i forbindelse med udstillingen 1. februar i i stedet. Undskyld ulejligheden.

Låst