Telefonfis

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Benjamin

Telefonfis

Indlæg af Benjamin » 24. dec 2008 00:05

Ja nu kom jeg lige til at tænke på noget sjovt, har i nogensinde prøvet at folk har prøvet at lave telefonfis med jer pga. jeres hamstere/dyr?

Det er ret sjovt for jeg har prøvet det for 3. gang her til aften men det sker kun sjældent. :lol:
Jeg syntes nu det er meget komisk, så længe det ikke sker konstant. :lol:
Og jeg kunne også godt selv finde på det med familie eller nære venner. :hevil:

Men første gang ringede der en og udgav sig for at være dyrehandler, jeg skulle så svare på et spørgsmål og derefter vandt jeg så 3 måneders forbrug af hamsterfoder, (fordi det nu var en af de arter jeg holder).

Han lød seriøs nok men syntes nok det var lidt for gavmildt af en dyrehandler, og det var jo privat nummer så det vækkede mistanken jeg blev så lovet at de ville ringe mig op men jeg havde nu ikke regnet med et nyt opkald. :lol:

En time senere ringede de så igen og de havde så desværre ikke noget foder på lager, så om jeg ikke ville have en hamster istedet, nej det ville jeg så ikke.
jeg snakkede så bare videre for sjov selvom jeg ikke rigtigt troede på personen i den anden ende da jeg så blev tilbudt en sort manba så gik det pludselig op for mig hvem det var der var i den anden ende (en klasse kammerat)  :lol:

og jeg kom i tanke om at hele min klasse holdt fødselsdags fest for en klasse kammerat hvor jeg så skulle noget andet den aften så de havde simpelthen koblet deres mobil til en kæmpe højtaler så alle havde hørt samtalen. :lol:

Folk havde vidst kaldt mig nørd i baggrunden. :hevil:  :lol:

2. gang var det så samme person denne gang havde han bare fundet nogle stemmeklip på denne side: http://www.humormodaids.dk/telefonfis/ det har så ikke så meget med hamstere eller dyr at gøre. :lol:

Personen nægtede dog at det var ham 2. gang ind til jeg til sidst fik ham til at tilstå. :lol:

men det er ved at være længe siden nu men her til aften skete det så 3. gang.
Der var en der ringede med privat nummer her kl. 23:30 og virkede seriøs nok i starten men han skulle så bruge en hamster nu og han spurgte så om han måtte komme og hente den lige nu.
Jeg afviste det så pænt for det magter jeg ikke nu så sent og hvis han nu havde været seriøs ville jeg jo ikke bare smække røret på men hellere rode mig ud af det på en pæn måde. :lol:

Han skulle så til vordingborg tidligt imorgen og der skulle den med så han skulle bruge den nu, han tilbød så 500 kr. for den jeg troede ikke på ham og afviste det og sagde at det måtte blive en anden dag.

Han spurgte så om den havde stamtavle, og efterfulgt af det spørgsmål om den havde navlepircing?  :?  :lol:
Jeg spurgte så om han kendte den person som lavede fis med mig de andre 2 gange, en person som ringer sent om aftenen og laver telefonfis med en, det sagde han så ja til og så sagde jeg pænt godnat kan du sove godt. :lol:

Jeg tror måske det er en jeg kender som ved at jeg ikke er gået i seng endnu, men det kan jo også være en fra dba der lige har troet at han var sjov. :wink:

Der er før folk der har budt 1.000.000 kr for 10 dværghamstere så hvorfor ikke?  :lol:

Har i oplevet nogle mærkelige/sjove ting som har sammenhæng med jeres dyr eller opdræt?  :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Vimse

Indlæg af Vimse » 24. dec 2008 00:12

Har faktisk ik opblevet noget særligt. Kun at min søster engang prøvede bille mig ind, at de solgte 10kg hamsterfoder for en 5'er.  :lol:
KH. Kathrine

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 24. dec 2008 01:58

Nej det har jeg heldigvis ikke prøvet og tvivler stærkt på, at jeg kunne tage det så pænt, som du gjorde.  :lol:  
Jeg bliver så irriteret, for jeg gør ikke grin med andres interesser, så de skal bare holde sig fra mine, hvis de ikke har noget godt at sige.  :?
:wink:

Meddie

Indlæg af Meddie » 24. dec 2008 09:19

:lol:  :lol:  :lol:

Årh gud hvor jeg hader sådan noget :P
~ Mvh. Mette og Clean

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 24. dec 2008 09:23

jeg har endnu ikke oplevet noget endnu... men de skal da være velkommen til at forsøge.... Så skal jeg se om jeg har tid...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 24. dec 2008 13:14

Haha, hvor godt xD
Jeg havde godt nok heller ikke haft lige så meget tåldmodighed som dig, Benjamin  :wink:

Jeg har ikke været ude for det samme, men i 7. klasse mener jeg, blev jeg på 9. klassernes sidste dag hevet op på scenen og kåret som årets kaninhopper. Desuden den eneste i den kategori  :roll: Jeg synes det var kanon pinligt...
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Æda

Indlæg af Æda » 24. dec 2008 13:33

Jeg synes det er sjovt nogen gange, men ellers så bryder jeg mig heller ikke særlig meget om det!!  :?
Men puha, jeg kan lige forestille mig at have været i din situation og der tror jeg altså ikke at jeg ville synes det var spor sjovt! at en fra klassen ringer og gør grin med ens interresser imens hele klassen hører med, og så oven i købet blive kaldt en nørd...  :(
Hilsen Ida <3

Ringling

Indlæg af Ringling » 24. dec 2008 13:38

Hehe... nogle drenge fra min årgang/parallellhold eller hvad man siger, som jeg tit har undervisning med ringede en dag for nogle måneder siden da vi havde pause i skolen, min mobil var så på lydløs og de lagde et par telefonbeskeder... "Heeej det er Jytte - jeg vil godt købe en hamster - helst en lyserød!!"  :lol:  :lol:  og "Jeg skal have en hamster, jeg har set dit nummer på en annonce" MEGA plat men også lidt sjovt   :D  :lol:  8-)
Hilsen Lotte
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 25. dec 2008 11:42

jeg ville blive tosset hvis det var mig! tænk at folk ikke kan respektere at man interesserer sig for dyr?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 26. dec 2008 20:14

Jeg har nu tre gange oplevet at få mail fra en udlænding, der er "interesseret i at købe dyr" fra mig. Han skriver, han vil sende en check på et større beløb, end dyrene koster. Han vil så have, jeg går ned og løser checken, og overfører det overskydende beløb til en konto, der tilhører "chaufføren, der skal hente dyrene"  :?  Jeg skynder mig bare at slette disse mails - men jeg véd, at der er flere, der har mistet penge, fordi de troede, alt var ok  :?
Mange hilsner fra Jeanne.

Æda

Indlæg af Æda » 26. dec 2008 20:30

Jeanne skrev:Jeg har nu tre gange oplevet at få mail fra en udlænding, der er "interesseret i at købe dyr" fra mig. Han skriver, han vil sende en check på et større beløb, end dyrene koster. Han vil så have, jeg går ned og løser checken, og overfører det overskydende beløb til en konto, der tilhører "chaufføren, der skal hente dyrene"  :?  Jeg skynder mig bare at slette disse mails - men jeg véd, at der er flere, der har mistet penge, fordi de troede, alt var ok  :?
Ej hvor uhyggeligt!!!  :shock:  :(
Hilsen Ida <3

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 26. dec 2008 20:31

Ja sådane mails har jeg også fået Jeanne, de er også bare blevet slettet. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Besvar