Det er ret sjovt for jeg har prøvet det for 3. gang her til aften men det sker kun sjældent.

Jeg syntes nu det er meget komisk, så længe det ikke sker konstant.

Og jeg kunne også godt selv finde på det med familie eller nære venner.

Men første gang ringede der en og udgav sig for at være dyrehandler, jeg skulle så svare på et spørgsmål og derefter vandt jeg så 3 måneders forbrug af hamsterfoder, (fordi det nu var en af de arter jeg holder).
Han lød seriøs nok men syntes nok det var lidt for gavmildt af en dyrehandler, og det var jo privat nummer så det vækkede mistanken jeg blev så lovet at de ville ringe mig op men jeg havde nu ikke regnet med et nyt opkald.

En time senere ringede de så igen og de havde så desværre ikke noget foder på lager, så om jeg ikke ville have en hamster istedet, nej det ville jeg så ikke.
jeg snakkede så bare videre for sjov selvom jeg ikke rigtigt troede på personen i den anden ende da jeg så blev tilbudt en sort manba så gik det pludselig op for mig hvem det var der var i den anden ende (en klasse kammerat) :lol:
og jeg kom i tanke om at hele min klasse holdt fødselsdags fest for en klasse kammerat hvor jeg så skulle noget andet den aften så de havde simpelthen koblet deres mobil til en kæmpe højtaler så alle havde hørt samtalen.

Folk havde vidst kaldt mig nørd i baggrunden.

2. gang var det så samme person denne gang havde han bare fundet nogle stemmeklip på denne side: http://www.humormodaids.dk/telefonfis/ det har så ikke så meget med hamstere eller dyr at gøre.

Personen nægtede dog at det var ham 2. gang ind til jeg til sidst fik ham til at tilstå.

men det er ved at være længe siden nu men her til aften skete det så 3. gang.
Der var en der ringede med privat nummer her kl. 23:30 og virkede seriøs nok i starten men han skulle så bruge en hamster nu og han spurgte så om han måtte komme og hente den lige nu.
Jeg afviste det så pænt for det magter jeg ikke nu så sent og hvis han nu havde været seriøs ville jeg jo ikke bare smække røret på men hellere rode mig ud af det på en pæn måde.

Han skulle så til vordingborg tidligt imorgen og der skulle den med så han skulle bruge den nu, han tilbød så 500 kr. for den jeg troede ikke på ham og afviste det og sagde at det måtte blive en anden dag.
Han spurgte så om den havde stamtavle, og efterfulgt af det spørgsmål om den havde navlepircing? :? :lol:
Jeg spurgte så om han kendte den person som lavede fis med mig de andre 2 gange, en person som ringer sent om aftenen og laver telefonfis med en, det sagde han så ja til og så sagde jeg pænt godnat kan du sove godt.

Jeg tror måske det er en jeg kender som ved at jeg ikke er gået i seng endnu, men det kan jo også være en fra dba der lige har troet at han var sjov.

Der er før folk der har budt 1.000.000 kr for 10 dværghamstere så hvorfor ikke? :lol:
Har i oplevet nogle mærkelige/sjove ting som har sammenhæng med jeres dyr eller opdræt? :D